Moderne Spoljašnje reklame - najpopularniji načini reklamiranja

Stari način reklamiranja vam ne donosi rezultate koje želite, potrebno vam je nešto novo, nešto sveže, potrebne su vam moderne spoljašnje reklame. Uz tehnološki razvoj i napredak menja se i način reklamiranja, te najčešće najpopularniji načini reklamiranja i jesu popularni sa razlogom. Oni donose vidljive rezultate. Stoga i vi morate da se menjate i razvijate svoj biznis ali i način reklamiranja.

Reklamiranje nije samo ukras za vaš posao, ono je bitan član vašeg poslovanja. Reklama vas ističe, priča o vašem poslovanju, uslugama koje nudite, daje bitne podatke. Prema tome, reklama je slika koju ostavljate o sebi. A zar nam nije bitno kakvu sliku ostavljamo u javnosti? Itekako nam je bitno. Stoga je odabir prave moderne spoljašnje reklame od izuzetnog značaja za vaš posao.  

Kao najpopularniji načini reklamiranja su svakako bilbordi, brendirana vozila, javna mesta kao što su tržni centri, aerodromi, kiosci i prodavnice, autoputevi i tranzitni čvorovi. Toliko sjajnih mogućnosti i raznovrsnih mesta na kojima možete da istaknete svoje reklamu. Ali kako pronaći „onu pravu“?

Nakon pandemije korona virusa mnogi preduzetnici su ostali zabrinuti da li treba ulagati u spoljašnje reklame s’obzirom da se veliki deo poslovanja prebacio u digitalne vode. Iako reklamiranje doživljava svoj procvat na tehnološkim uređajima, ne smemo zaboraviti da ipak većina ljudi koristi svoje slobodne dane za odlazak u kupovinu ili neko kraće putovanje. Stoga je vrlo moguće da će oni usput videti vašu reklamu te tako spoljašnje reklamiranje ostaje i dalje vrlo efikasno. Ovo su samo neki od trendova koji će unaprediti i poboljšati spoljašnji način reklamiranja:

– Povezivanje digitalnog marketinga i spoljašnjeg reklamiranja

– Spoljašnje reklamiranje će postati kreativnije

– Mobilna integracija u spoljašnjem oglašavanju

– Povezivanje više kanala

– Fokusirani doseg da bi se smanjili troškovi

Povezivanje digitalnog marketinga i modernih spoljašnjih reklama

Kao i druge industrije, sektor spoljašnjeg reklamiranja je pod velikim uticajem digitalnog marketinga. Stoga se očekuje da će digitalizovanje bilborda u ovoj godini još da se uveća jer je to pogodan i lakši način da se dopre do ciljnih klijenata i da se uveća svest o brendu. Zapravo, uz prednost prikazivanja više reklama na jednom bilbordu, poslovne firme mogu značajno da smanje svoje troškove. To doprinosi da ove reklame postaju jedne od najpopularnijih od modernih spoljašnjih reklama među poslodavcima.

Spoljašnje reklamiranje će postati kreativnije

U ovoj godini brend menadžeri idu dalje i odlučuju se za pristup baziran na podacima da bi razvili odgovarajuće moderne spoljašnje reklame. Koristeći napredak nauke o podacima, mnoge kompanije mogu efikasno ciljati željenu populaciju te tako naći odgovarajuće klijente. Poput tehnologije digitalnog marketinga, internet i drugi izvori mogu se koristiti za prepoznavanje učestalosti reagovanja ljudi na reklamiranje. Stoga će menadžeri morati da razviju inovativne ideje o tome kako da koriste dostupne podatke za odabir najefikasnijih modernih spoljašnjih reklama.

Uspon modernih spoljašnjih reklama

Kada provodimo manje vremena napolju, postajemo svesniji iskustva koje provodimo na otvorenom. Produžena zatvaranja zbog kovida su rezultovala digitalnim zamaranjem, jer  smo provodili više vremena na svojim uređajima. Prema nedavnim izveštajima:

– 68% ljudi smatra da provodi previše vremena na ekranima

– 69%  ljudi nakon pandemije više ceni svoj prostor napolju

– 45% njih nakon pandemije više primećuju bilborde i druge spoljašnje reklame

To dovodi do stvaranja inovativnih ideja za reklamiranje koji se sada nalaze na kioscima, u liftovima,  u autobusima i na drugim mestima. Gotovo svaki fizički prostor danas može da se transformiše u spoljašnju reklamu što dovodi do razvoja novijih modernih spoljašnjih reklama.

Mobilna integracija u spoljašnjem oglašavanju

Mobilna integracija za cilj ima da poboljša iskustvo korisnika. Stoga, da bi poboljšali interakciju sa korisnicima, brendovi će spoljašnju reklamu povezati sa mobilnim uređajima. Ovaj novi tehnološki napredak pomoći će korisnicima da stupe u komunikaciju sa reklamama i da podele potrebne podatke o brendu. Takođe, pomoću informacija kupaca, brend može poboljšati i prilagoditi svoje usluge prema kupcima i na ovaj način se razvijaju inovativne moderne spoljašnje reklame.

Povezivanje više kanala

U narednim godinama se očekuje da će se spoljašnje reklamiranje povezati sa televizijskim i platformama društvenih mreža (instagram, facebook..). Ovo će rezultovati razvijanjem trećeg vida reklamiranja. Očekuje se da će ova povezanost pomoći u razvoju modernih spoljašnjih reklama usled povećane zainteresovanosti ljudi. Povezanost više kanala je od ključne važnosti za brend kako bi se osiguralo da njegova poruka bude u skladu sa imidžom brenda. Ovo stvara mogućnosti za jasnu komunikaciju između brenda i korisnika i učestalije pojavljivanje reklame u javnosti.

Fokusirani doseg da bi se smanjili troškovi

Do sada su se kompanije reklamirale na svim mogućim mestima gde će ih videti veliki broj ljudi. Pokazalo se da takav način reklamiranja nije donosio rezultate kakvi su očekivani. Zbog toga se pretpostavlja da će u narednim godinama brendovi pokušati da ciljaju korisnike kad god i bilo gde. Ovo je sve sada moguće zbog poboljšanja alata za merenje reklamiranja. Ovi alati pomažu brendovima da steknu detaljan uvid o tome koliko korisnika je videlo njihovu reklamu i koliko njih se odlučilo za neku akciju, u smislu kupovine, posete sajtu itd.

Moderne spoljašnje reklame

Najpopularnije spoljašnje reklamiranje podrazumeva sve formate tipa: bilborde, svetleće reklame na stanicama, trafike, telefonske govornice, toteme, svetleće toteme, 3D slova, svetleće displeje, brendiranje izloga.

Od navedenih modernih spoljašnjih reklama, mi ćemo detaljnije pisati o spoljašnjim reklamama koje mi imamo u ponudi.

Svetleći displeji

Svetleći displeji su primer najpopularnijih modernih spoljašnjih reklama. Oni će vam pomoći da povećate uticaj svog brenda. Ističu vas, povećavaju vidljivost, prikupljaju pažnju, i skreću pogled svakom prolazniku ka vama. Svetleći displej pomaže da osvetlite svoje poslovanje gde god da se nalazite. Ovo je idealan način da vaša reklama bude vidljiva 24h svakog dana. Ovaj vid izuzetno moderne spoljašnje reklame vam pomaže da postignete maksimalan uticaj.

Posledjih godina svetleći displeji su postali veoma populari iz sledećih razloga:

– isticanje vašeg brenda 24h sedam dana u nedelji

– velike osvetljenosti

– niskog napona

– male potrošnje energije

– jednostavne instalacije u velikim razmerama

– dugog životnog veka

– kvalitetnih performansi

Dostupni su jednostrani i dvostrani displeji. Jednostrani displeji su najčešće popularni za dekorisanje unutrašnjosti poslovnih objekata. Za spoljašnje reklame je bolji izbor dvostrani displej jer je vidljiv iz svakog ugla. Za kompanije na uglu, u pasažu ili one u sporednim uličicama svetleći displej može biti sjajno rešenje. Svetleći displeji pomažu kupcima da lakše nađu vašu lokaciju, a takođe ističu ime vašeg brenda. Svetleće reklame su nezaobilazni deo svih saobraćajnica i uličica. Ipak, ostavljaju dojam na korisnike i pomažu vašem brendu da se istakne i izdvoji.

Totem reklame

Totem reklame su jedan od najpopularnijih modernih spoljašnjih reklama. Vrlo se ističu, upadljive su, mogu stajati malo dalje kao smernica ka vašem lokalu kako bi vas potencijalni korisnici lakše našli. Mogu da usmeravaju na vaš lokal kada se nalazi u nekom pasažu, zavučenoj uličici ili negde na periferiji grada.

Totem reklame su izuzetno kvalitetne reklame. Na njima možete istaći sve bitne detalje koji će pomoći vašim potencijalnim korisnicima da saznaju više detalja o vama. Možete istaći radno vreme, vrste usluga, proizvoda, adresu lokala, kontakte, a takođe izuzetno doprinose građenju vašeg brenda. Prednost totem reklama je što zbog njihovih dimenzija mogu biti uočljive i iz većih daljina. Mogu se izrađivati od različitih materijala, mogu biti jednostrane, dvostrane, zakrivljene. Pored prolaza za pešake, totem reklame mogu biti vidljive i automobilima, što vam omogućava da doprete do većeg broja ljudi. Još jedna pogodnost koje  nude jeste da možete osvetliti svoju totem reklamu i ona tako postaje vidljiva 24h sedam dana u nedelji. Takođe, postoji mogućnost izbora veličine reklame.

Totem reklama je najbolja investicija za jedan biznis jer ima najveći procenat povraćaja novca i privlačenja novih kupaca.

Autografika – Brendiranje službenog vozila

Od brojnih modernih spoljašnjih reklama, brendiranje vozila je izuzetno popularan i vrlo efikasan vid reklamiranj. To je bitan segment skoro svake kompanije koja želi da se promoviše tako što svoje vozilo pretvori u reklamu na točkovima. Brendirano vozilo je skoro ceo dan u pokretu i na taj način je vidljiva najširem delu polupacije. Na taj način ste često vidljivi i pojačavate prisustvo svog brenda na tržištu. Autografika ima brojne prednosti kod reklamiranja:

– reklama je mobilna i privlači pažnju velikog broja prolaznika i vozača

– grafika je u visini očiju pa je lako uočljiva

– cena je izuzetno povoljna i traje godinama

– limarija i boja vozila su zaštićeni od spoljašnjih uticaja

– poveća se svest ljudi o brendu

Grafička rešenja za autografiku mogu biti raznovrsna. Brendiranjem vozila, tj. autografikom se mogu postići razni marketinški efekti, bilo da je u pitanju stacionarno vozilo ili se ono stalno kreće.

Brendiranje izloga

Još jedan od svakako vrlo upečatljivih modernih spoljašnjih reklama jeste brendiranje izloga i objekata. Ovakav vid reklamiranja je pravi način građenja brenda. Profesionalizuje i personalizuje vaš lokal, ostavljate ozbiljan utisak na ljude oko vas. Klijenti lako pamte gde ste, a novi vas vrlo lako mogu naći. Brendiranje izloga vrši se tehnikom digitalne štampe i u velikoj meri zavise od površine koju želite vizuelno da istaknete.

Štampa na ceradi

Štampa na ceradi je još jedna moderna spoljašnja reklama koji podrazumeva digitalnu štampu velikog formata na ceradi. Pogodnost ovakvog vida reklamiranja je što je cerada mobilna pa je možete okačiti na delu zgrade ili kuće gde vi smatrate da će biti najuočljivija. Mesto gde će najviše isticati vaš biznis. Sa druge strane, mogu se koristiti i rupičasta platna koja omogućavaju da prodire svetlost. Ovu mogućnost koristite u slučaju da hoćete da istaknete reklamu na staklenoj površini vašeg lokala ili izloga. Ovaj vid reklame nije zahtevan te se jako brzo montira, na licu mesta.

Kada je otpornost u pitanju, ovaj vid modernih spoljašnjih reklama je izuzetno otporan na bilo kakve vremenske uslove. Kao dodatan vid zaštite je što se ivice cerade dodatno ojačavaju i dodaju se ringlice pomoću kojih se platno i montira. Format same reklame je neograničen, pa tako možete da birate dimenzije svoje reklame.

Štampa na mešu

Vid modernih spoljašnjih reklama koji je prema tehnici vrlo sličan štampi na ceradi, sa razlikom što se koristi drugačija vrsta platna. Sa podjednako istim pogodnostima kao kod štampe na ceradi, štampa na mešu je takođe izuzetno efikasan vid modernih spoljašnjih reklama.

Štampa na rupičastom meš platnu je najbolji izbor kada su moderne spoljašnje reklame postavljene na mestima gde trpe jake udare vetra. Najčešća primena je između dva stuba na otvorenom prostoru ili na žičanim ogradama. Takođe se vrši ojačavanje ivica meš platna i montiranje ringlica pomoću kojih se platno pričvršćava.

U vreme pandemije i kada su ljudi najmanje vremena provodili napolju, uprkos verovatnoćama i predviđanjima, spoljašnje reklame su postale bitnije nego ikada. U konstantnom su procesu unapređivanja i promena i danas nude izuzetno dobre i raznovrsne mogućnosti reklamiranja i brendiranja. Bez obzira na razvoj tehnologije, spoljašnje reklame su i dalje izuzetno popularne i bitne među poslodavcima i sama modernizacija reklama stvara nove mogućnosti.

Krizne situacije izvlače ono najbolje iz nas, podstiču našu kreativnost i pokreću nas da razvijamo nove ideje. Tako se razvijaju nove i moderne spoljašnje reklame, koje će nastaviti da se unapređuju, a za sve nas je bitno da budemo u korak sa promenama, da ih prihvatimo i primenimo.  

Kada razmišljate o idealnoj reklami za svoj biznis morate uzeti mnogo detalja u obzir, napraviti strategiju, razmisliti o oblasti kojom se bavite, šta želite postići, kako da se razvijate i rastete, koji tačno rezultat i kako definišete uspeh. Ne možete to sami, potrebni su mnogi pomagači koji će promovisanje biznisa raditi za vas. Najčešće su reklame najbolji vid promovisanja biznisa.

Pored ogromnog broja dostupnih reklama, od brendiranja izloga, brendiranja vozila, svetlećih reklama pa do 3D reklama, u ovom blogu mi bismo posebnu pažnju posvetili Reklamnim svetlećim totemima, kao posebno efikasnom vidu oglašavanja.

Zbog čega su Reklamni svetleći totemi izuzetno efikasan vid oglašavanja?

Kada pokrećete svoj biznis može se desiti da imate lokal koji je možda u pasažu, negde u nekoj sporednoj uličici, na periferiji grada u delu koji još uvek nije unet u navigaciju, tačnije – nije baš na najvidljivijem mestu ili na savršenoj lokaciji za baš tu oblast poslovanja. U ovakvim slučajevima adekvatna reklama je ključ privlačenja klijenata, promovisanja i razvijanja biznisa. Želite nešto što usmerava klijente ka vama, želite putokaz, smernice, strelice. Želite da na najjednostavniji mogući način glasno i jasno svi znaju da ste vi tu, da do vas mogu lako doći i kako im vi možete pomoći.

Totem reklame se ističu zbog njihove jednostavnosti i efikasnosti. Dovoljno je biti kreativan i jedna totem reklama na pravom mestu može napraviti ozbiljan proboj vašeg biznisa na tržište.

Totem reklame pomažu vašim klijentima da ne lutaju, da vas lako pronađu. Napravljene su za gledanje iz različitih uglova i udaljenosti, a imate i mogućnost da birate da li hoćete jednostarnu ili dvostranu reklamu ili pak zakrivljenu.

Vi svoju totem reklamu možete i osvetliti, čime obezbeđujete da vaša totem reklama bude vidljiva i po lošem vremenu, u bilo koje doba dana i noći. Takođe, ljudi imaju tendenciju da lakše i brže primete svetlucave i sjajne stvari, te na ovaj način vi neumitno upadate u oko.

Postavljanjem reklamnog svetlećeg totema na istaknutom mestu, vaš biznis postaje vidljiv bilo kom prolazniku ili vozilu.

Ne postoje ograničenja po pitanju veličine ili oblika totem reklama, a pomoću njih možete da istaknete neke vrlo bitne informacije kao što su cene, radno vreme ili tekuće reklamne  poruke kao i usluge koje nudite.

 

Reklamni svetleći totemi

Reklamni svetleći totemi kao monolitne strukture su najčešće prijatnog dizajna, vrlo su efikasne za direktan marketing vašeg biznisa, proizvoda ili usluga. Pored toga što skreću pažnju na vas, oni su bitan parametar vašeg poslovanja, koji stavlja akcenat na profesionalnost, ozbiljnost, uslužnost i efikasnost vašeg biznisa. Reklamni svetleći totem može da se sastoji iz jednog komada ili može biti podeljen na odvojene module.

U slučaju da postoji zatvoreni sistem osvetljenja, instalacija se može izvršiti delimično ili u potpunosti.

U reklamne svetleće toteme mogu se ugraditi tekstovi, grafika ali i dodatne stavke kao što su displeji, časovnici, spoljna rasveta koja može biti postavljena na vrhu ili na dnu totema.

Reklamni svetleći totemi imaju najveći procenat povraćaja ulaganja i do 100% pomažu u privlačenju novih kupaca. Potreba svakog pojedinca je jedinstvena te u odnosu na ciljnu klijentelu i lokaciju, imate mogućnost izbora odgovarajućeg teksta i informacija koje mogu benefit za vaš biznis.

Materijali koji se najčešće koriste za izradu reklamnih svetlećih totema su alubond, aluminijum i klirit (pleksiglas).

Vrlo bitna pogodnost kod reklamnih svetlećih totema je ta što mogu biti trajni ili izmenljivi, što vam daje mogućnost da sa razvojem vašeg biznisa uskladite i informacije koje želite da istaknete vašoj ciljnoj grupi. Reklamni svetleći totem je takođe reklama koja je idealna za unutrašnji ambijent što daje mogućnost postavljanja grafike štampane na papiru i time smanjuje cenu izrade.

Izbor vrste materijala i dizajn reklamnih svetlećih totema umnogome zavisi od lokacije gde se totem postavlja jer se on najčešće treba uklopiti sa sredinom. Osvetljavanje se najčešće vrši LED diodama.

Prosečena aluminijum kućišta za totem reklame

Aluminijumski ramovi za totem reklame se izrađuju sa malom debljinom kućišta, izuzetno su elegantni i efektni i mogu da se prosecaju. Pogodni su za razne 3D aplikacije i 3D slova. Reklamna tabla se najčešće proseca na delovima gde je natpis ili logo klijenta a prosečeni deo se ispunjava kliritom, belim ili u boji, koji se zatim prosvetljava.

Aluminijumski ramovi mogu se koristiti i za spoljašnje i unutrašnje reklmiranje, zbog velike otpornosti materijala na nepogodne vremenske uslove.

Kao osnova kostrukcije najčešće se koristi čelik.

Alubond kućišta za svetleće totem reklame

Alubond je laki, kruti, izdržljiv i estetski kompozitni panel za univerzalnu upotrebu, koji se sastoji od slojeva polietilena niske gustine (LDPE) u jezgru, i spoljnih površina od lakiranog aluminijuma. Vezivanje slojeva je napravljeno mehaničkim i hemisjkim metodama, što čini da je ploča izuzetno otporna na raslojavanje, delaminaciju. Alubond je materijal idealan za pravljenje svih vrsta dizajna koji zahtevaju laganu, ravnu i krutu površinu.

Postoje brojne prednosti zbog čega je ovaj materijal izuzetno pogodan za izradu reklamnih totema, neke od njih su:

  • Idealna glatkost površine

  • Visoka krutost ploče

  • Mala težina proizvoda

  • Odlična težina u odnosu na krutost

  • Laka mašinska obrada

  • Mogućnost savijanja i perforacije ploče

  • Visoka otpornost na atmosferske uticaje

  • Širok spektar boja

Plexiglas – Klirit

Akrilne ploče su puni i prirodno providni materijali. Kod nas su poznatije pod nazivom Klirit ili Pleksiglas. Mogu biti obojene tako da se postiže gotovo beskonačan spektar boja i nivoa svetlosne propustljivosti. Ovo je jedini plastični materijal koji ima prirodnu UV zaštitu.

Veliki izbor ploča, neutralnih, prelivajućih, belih, svetlosno propustljivih i providnih, sa sjajnom ili mat površinom, nude veliku mogućnost primene za različite svrhe i potrebe dizajnera.

Ovde navodimo samo neke od kvaliteta i benefita ovog materijala:

  • Transparentnost bez premca (92%, najveća providnost bilo kog materijala fizički moguća)

  • Izuzetna otpornost na UV zrake i razne atmosferske uticaje

  • Odlična otpornost na mnoge korozivne hemikalije

  • Jednostavna mehanička i termička obrada

  • Sertifikovane za kontakt sa prehrambenim proizvodima

  • Lako se recikliraju

Rasveta za reklamni svetleći totem

Na raspolaganju su jednostrani ili dvostrani sistemi osvetljenja. Može biti postavljena rasveta ili LED svetlo. Najčešće se rasveta postavlja na vrh totema, dok se LED sistem za osvetljavanje postavlja unutar reklamnog totema. Prednost LED sistema za osvetljavanje je što štedi energiju i traje mnogo duže od ostalih vrsta osvetljenja.

Grafika za reklamni svetleći totem

Grafika se može štampati na foliju i nakon toga se nanosi na totem ili se radi direktno štampanje na površini totema. Pored ovoga, postoji i mogućnost štampanje grafike na papiru što omogućava korisniku da menja reklamu na totemu samostalno. Uglavnom se ovaj vid grafike radi za toteme u zatvorenom prostoru.

Montaža reklamnih svetlećih totema

Reklamni svetleći totemi se mogu montirati kao samostalni ili na površini zida, ali i na podovima i postoljima. U slučaju kada se instaliraju na postoljima, poželjno ih je pričvrstiti zavrtnjima radi bezbednosti i stabilnosti.

Reklamni svetleći totemi

Kao neko ko se dugi niz godina bavi izradom najrazličitijih samostojećih svetlosnih reklama, reklamnih totema kao i svetlećih reklamnih totema i znakova, najbitnije nam je da vas na prvom mestu konsultujemo da bismo utvrdili koja vrsta reklame najviše doprinosi vašem biznisu i koja je najbolja za ostvarivanje vašeg cilja. Tako nas interesuje vaša oblast rada, lokacija, kao i u koje svrhe postavljamo samostojeću svetlosnu reklamu.

Samostojeći znakovi ili monolitni i totemski znakovi su neki od najpopularnijih poslovnih načina oglašavanja. 

Naš klijent Educons se upravo odlučio za postavljanje samostojećeg znaka na istaknutom mestu pored puta čime je postigao da njegov brend i poruka budu vidljivi svakom pešaku i vozilu koje prolazi. Zato je idealan izbor teksta isticanje vrsta usluga koje firma nudi. Ovo je primer visoke totem reklame, koja je idealna za objekte koji se nalaze pored puta gde se stvaraju velike saobraćajne kolone. Visoke totem reklame, ostavljaju manje verovatnoće da će neko ko prolazi pored, propustiti da vidi vašu reklamu, zbog saobraćaja ispred sebe.

 

Što ste viši, lakše vas je uočiti. Tako je i naš klijent Kovačević-team odlučio da svoj biznis istakne visokom totem reklamom. Ovim načinom oglašavanja manje su verovatnoće da će neko ko prolazi pored propustiti da vidi vašu reklamu, zbog saobraćaja ispred sebe.

 

Što se tiče postavljanja znaka, jedna od glavnih prednosti totem reklame je ta što ih nije potrebno pričvršćivati na zgrade, zidove ili ograde. Kao samostojeći znak, oni imaju svoj strukturni okvir koji im omogućava da budu postavljeni gotovo bilo gde. Vaš logo može da postane orijentir prolaznicima za glavna skretanja i na taj način da bude dugoročna reklama u tom predelu. Totem reklama pored puta sjajan je izbor ukoliko je vaše preduzeće jedino u tom području. Na taj način je razmšlajo i naš klijent Steel-impex i odlučio da maksimalno iskoristi lokaciju gde se nalazi i na taj način poveća prepoznatljivost usluga koje nudi.

 

Tu smo da napravimo reklamu po vašoj želji

Potrudili smo se da vam na detaljan način predočimo sve benefite ovog načina oglašavanja, da vam prikažemo na slikovit i informativan način koliko prava reklama doprinosi razvoju i unapređivanju biznisa, te da je od izuzetnog značaja da se istaknete. Sigurni smo da ste i vi shvatili da prava reklama obavlja ogroman deo posla za vas i da će vam se ovakva investicija višestruko vratiti.

Na raspolaganju smo vam za besplatne konsultacije, pozovite nas na broj 063 801 2528 ili nam pišite na email: nsreklamdzija@gmail.com i dobićete prave savete naših stručnjaka koji su tu da vas poslušaju, da vas usmere i preporuče vam koja reklama je baš ono što je vama potrebno.

Dragan Ilić: Kad je najteže na tržištu poslovanja, KRENI!

Kada neko odluči da pokrene svoj biznis razmišlja o mnogim stvarima: koje proizvode će nuditi, koja je to usluga čijim pružanjem će se baviti, kako formirati cene, ko su potencijalni partneri, kako će svi drugi saznati za taj biznis i kako će dopreti do svoje idealne ciljne grupe od koje će dobiti korisnike svojih usluga ili kupce proizvoda a vremenom i stalne mušerije. Da bi ljudi saznali za vaše poslovanje, ono mora da se obeleži, istakne i zato vam je potrebna reklama. Najbolja je spoljna reklama, konkretno svetleća, jer će ona stalno biti vidljiva, i danju i noću, 365 dana u godini.

NS Reklamdžija posluje preko 10 godina  u Novom Sadu i poznat je po kvalitetnoj izradi svetlećih reklama kojima ispunjava poslovne ciljeve oživljavajući pritom ulični pejzaž interaktivnim i kreativnim oglašavanjem.

Svetleće reklame ostavljaju snažan utisak na svest kupaca i direktno obezbeđuju prepoznatljivost vašeg biznisa. Bez njih ne bismo znali da postoje razne uslužne firme na bulevarima, u pasažima, širokim trgovima i uličicama.

Kako bismo vam približili njegov način poslovanja, pripremili smo mali intervju sa velikim preduzetnikom koji je začetnik same ideje i predstavnik biznisa “NS Reklamdžija” – Draganom Ilićem.

U nastavku saznajte više o nastanku kompanije, ranim radovima i koji tim stoji iza radova koji su obeležili mnoge novosadske ulice:

Kako ste došli na ideju da napravite brend NS Reklamdžija?

Sve je počelo tako što sam radio u bivšoj firmi i zbog male plate sam nakon nekog vremena dao otkaz. Nakon toga našao sam se u situaciji da razmišljam da li bi bilo dobro ići preko, raditi u nekoj drugoj našoj firmi ili ovde u svojoj zemlji otvoriti svoju firmu. Prve dve opcije sam brzo izbrisao i otvorio sam svoju firmu 2009. godine kada je počela svetska ekonomska kriza.

Zašto baš tada?

To su me pitali svi u tom trenutku – zašto baš tada i odgovarao bih im sa: „Meni je kriza ceo život“. Nikada do tada nisam bio preduzetnik, ali sam se vodio time da će nakon krize mnoge firme otpasti i da će ostati samo jači igrači, ali da će ostati mesta za mene.

Kako ste savladali materiju zvanu „spoljno oglašavanje“?

Ispekao sam zanat u firmi koja se bavila izradom svetlećih reklama, ali sam tada znao samo 30% ovoga što znam danas. Nisam znao neke sitnije stvari poput toga koji sve formati za štampu postoje, pa sve do nekih krupnijih. Sve sam naučio u toku rada, iliti „u hodu“.

Koliko je spoljno oglašavanje zaživelo u narodu?

Kada je bila kriza niko nije ni znao za pojam „spoljno oglašavanje“, a 2010. godina je bilo vreme kada je država uvela takse po kvadratu, pa su ljudi više skidali reklame nego što su ih stavljali. Tako da sam tada na 10 meseci zamrzao firmu kada je posao maltene stajao u mestu. Dve do tri godine smo radili samo velike klijente dok se situacija u društvu nije vratila na staro, a unazad tri godine je biznis procvetao.

Kad neko hoće saradnju sa Vama, kako ona izgleda?

Najvažnije je da klijent zna šta hoće, a ja mu kroz konsultacije pomognem da dođemo do najboljeg rešenja. Na primer, ako kompanija hoće da ima brendirana vozila, prvo šta se radi, jeste da klijent dođe do nas, da vidimo koji su automobili/kamioni/kombiji u pitanju. Zatim nađemo najbolje rešenje za brendiranje, a to znači da li će ceo automobil da se brendira ili samo na primer krov automobila. Ukoliko klijent otvara kafić, ja mu preporučujem 3D svetleća slova, a  ako klijent ima apoteku koja je u nekom pasažu i ne vidi se baš sa ulice, onda im preporučujem i svetleća slova i totem reklamu koja će biti na putu i koja će kupce usmeravati na pasaž.

Koju uslugu klijenti najviše traže?

Najviše su tražene svetleće reklame – slova, displeji kao i totemi. Takođe i brendiranje izloga, zbog toga što ako brendirate izlog ljudi će vas zapamtiti, bićete primećeni.

Sa kojim firmama poslujete?

Naši klijenti su sva pravna lica koja imaju svoj poslovni prostor i kod kojih klijenti dolaze svakodnevno. To su najviše delatnosti: ugostiteljstvo, zdravstvo, različite usluge, marketi, prodavnice, saloni nameštaja, automobile, menjačnice i slično. Do sada smo sarađivali sa preko 200 klijenta. Dolaze nam novi, što nas raduje, ali najviše se radujemo saradnjama sa starim klijentima koji su bili zadovoljni našim uslugama, žele nove reklame i šire svoje poslovanje.

 

Ko čini tim NS Reklamdžije?

Trenutno nas je četvoro u timu, biće nas uskoro i šestoro. Moj brat, grafički dizajner, još jedan momak i ja trenutno smo mozgovi „operacija“.

Po čemu se razlikujete od konkurencije i zašto ljudi treba da odaberu baš vas za izrađivanje reklame?

Mi ne pravimo formulu 1, ali pravimo novog Mercedesa. Pre svega, radimo tipske reklame i radimo od materijala koji su za reklamu – dugoročne i kvalitetne reklame. Neko koristi obične folije mi koristimo translucentne folije, neko koristi materijale koji brzo propadaju, mi koristimo pleksiglas. Tako je sve jasno – ne štedimo na materijalima i radimo kako treba.

Šta je brendiranje vozila? To je termin koji se koristi za opisivanje bilo čega na vašem vozilu što promoviše vaše poslovanje, od nalepnica sa strane do kompletnog omota vozila.

Jedan od ciljeva svake kompanije je sticanje novih klijenata. To se obično postiže putem nekog oblika oglašavanja. Mnogi koji ovo čitaju bez sumnje su upoznati sa tradicionalnim oglašavanjem, a verovatno su im poznati i digitalni mediji. Međutim, promovisanje u javnosti pomoću ovih metoda može biti teško ako nemate veliki budžet.

Da li ste do sada čuli za reklame na vozilima? To je isplativ oblik oglašavanja koji može pomoći u uspostavljanju vašeg brenda na tržištu. Na ovom blogu ćemo pogledati efikasnost ovog medija i kako on može imati korisnu ulogu u vašoj celokupnoj marketinškoj kampanji.

Da biste maksimalno iskoristili svoju investiciju u brendiranju vozila, moraćete da prepoznate kako najbolje da predstavite svoju kompaniju kvalitetnom grafikom i kako da ne postanete lokalna smetnja.

Podrazumeva se da mnoga preduzeća koriste prednosti naših vozila i situacija u kojima putuju i koriste vozila kao reklamu. Jednostavnom vožnjom od i do mesta poslovanja, oglas za vozilo može da postigne 30.000 do 70.000 dnevnih utisaka. Razmislite o tome! Čak i ako na putu do posla ne čitate aktivno oglas oglašivača sa strane tog kamiona, izloženi ste mu, a negde u potiljku ste podsvesno prepoznali te informacije.

Reklame na vozilima vam omogućavaju da istaknete vašu kompaniju na točkovima. Stručno dizajnirani oblozi vozila mogu pomoći vašem preduzeću da izgradi sledbenike među kupcima koji redovno pregledaju reklamu vašeg brenda. Brendiranje vozila takođe pojačava svest o brendu i čini kupce svesnim vaših usluga. Brendiranje vozila može vas povezati sa vašim ciljnim tržištem i učiniti da klijenti kupuju od vas, jer su svesni vašeg imena i lokacije. Brendiranje vozila takođe stvara profesionalnu sliku za vaše poslovanje i gradi nivo poverenja među kupcima. Brendiranje vozila uspostavlja vaše poslovanje i brend u očima drugih. To pokazuje da je vaša kompanija profesionalna i spremna da odgovori na potrebe kupaca.

Prednosti brendiranja vozila

Neke od prednosti brendiranja vozila uključuju:

Reklame na vozilima dosežu širu publiku

 – Studije pokazuju da oblozi od automobila dnevno stvaraju 30.000-70.000 utisaka. Bez obzira da li imate jedno vozilo ili nekoliko vozila u voznom parku, oglašavanjem na točkovima možete da dosegnete širu publiku umesto da kupujete reklamni pano.

Isplativo oglašavanje i brendiranje

Za razliku od radio oglasa ili bilborda koji zahtevaju redovne uplate da bi se održalo oglašavanje, brendiranje vozila omotom predstavlja jednokratni trošak za dizajn, proizvodnju i ugradnju vinilnog omota.

Strateški planovi oglašavanja

Omotaji vozila mogu se koristiti za dugoročnu reklamnu kampanju ili za promociju određenog događaja ili prodaje.

Konzistentnost brenda sa omotima flote i grafikama – Oblog flote uključuje iste elemente iz društvenih medija i drugih marketinških kanala i u skladu je sa vašom kampanjom brendiranja.

Učinite svoj brend mobilnim

Brendiranje vozila je sjajan i isplativ način da svakodnevno ostavite ogroman uticaj na hiljade vaših potencijalnih kupaca. Iz tog razloga, kada dizajniramo grafiku za vozila, ne težimo samo poboljšanju izgleda automobila, kombija ili kamiona. Nastojimo da to vozilo koristimo kao medijski kanal koji može poslati jasnu poruku određenoj ciljnoj publici.

Od dizajna do ugradnje

Nakon što smo sa klijentom razgovarali o ciljevima i brendu, počinjemo da razvijamo koncepte. Naši interni timovi za dizajn, proizvodnju i ugradnju rade zajedno kako bi osigurali da svi procesi teku nesmetano, bez obzira da li je projekat automobil sa jednom markom ili vozni park velike kompanije.

Brendiranje vozila može doći u obliku celog omotača vozila, polovičnog omotača ili grafike vozila. Tip brendiranja koji odaberete zavisi od marketinške strategije vaše kompanije, budžeta i vrste potencijalnih kupaca koje želite da dosegnete i naravno prirode vaše flote. Možemo vam pomoći u gotovo svemu: od dizajniranja zavoja kombija do izrade nalepnica za automobile i znakova na vozilu. Velike su šanse da smo nekome pomogli u sličnoj situaciji.

Potpuni omot vozila

Vinilna folija u potpunosti pokriva vaše vozilo lepljivim specijalnim vinilom. Materijal za omotavanje proizveden je tako da mu omogućava da se savija i oblikuje prema zavojima i konturama vozila i ima izuzetno jak lepak koji dolazi sa 7-godišnjom garancijom.

Vinilni lepak dolazi u širokom spektru boja ili se može digitalno štampati. Nakon što ga digitalno odštampamo, laminiran je kako bi se zaštitio od struganja i bledenja zbog elemenata. Lakovi su vam u potpunosti zaštićeni, a materijal se nakon toga može ukloniti bez oštećenja boje.

Polovina omota vozila / grafika vozila

Polovina se razlikuje od pune folije po tome što, kao što i samo ime govori, pokriva samo polovinu vozila. Dizajneri koriste boju vozila kako bi se stopili sa vrstom udara koji želite da napravite. Polovično umotavanje je dobro rešenje ako je budžet ograničen, jer je uticaj i dalje vrlo jak, a povraćaj ulaganja ponekad može biti bolji nego kod punog umotavanja.

U svetu u kojem marketing postaje ključni za postojanje kompanije, brendiranje vozila nudi vam trenutni marketinški alat van mreže koji može učiniti čuda. Omotavanje vozila stvara profesionalnu sliku za vaše poslovanje i autentičnost organizacije očima drugih. U današnje vreme profesionalni rad informiše javnost da je organizacija ozbiljna i spremna da odgovori na svoje potrebe.

Malo istorije:

Reklame na vozilima su rešenje za spoljnu signalizaciju koja postoji od pre 1970-ih, međutim, 1993. je došlo do velikog prodora u Silicijumskoj dolini.

SuperGraphics Inc, pionirska kompanija u digitalnom slikanju, omotala je ceo autobus novim proizvodom od vinilnog lepka koji je predstavila kompanija 3M. Coca-Cola-ini rivali Pepsi pretvorili su autobus u ogromnu reklamu Pepsi koja je stekla veliku popularnost.

Kao što možete da zamislite, u poređenju sa prosečnim gradskim autobusima, kupci su ovu inovaciju cenili mnogo više. Oglašivači su takođe brzo uskočili u ovu inovaciju.

Ubrzo nakon toga vlasnici teške mehanizacije počeli su da pokrivaju svoju flotu slikama u boji u kojima se nalaze informacije o uslugama i proizvodima koje je kompanija nudila.

Specijalizovani smo za brendiranje vozila i postali smo prvi izbor područja za grafiku voznog parka i obloge vozila. Godinama smo sarađivali sa velikim brojem lokalnih klijenata i izradili smo mnoge poznate dizajne flote koje danas prepoznajete.

Uz poverenje ovih kompanija, nastavljamo da održavamo njihov vozni park sa fokusom na kvalitetnu, isplativu grafičku proizvodnju vozila. Naš veliki tim omogućava kraće vreme isporuke što je prednost za bilo koji veliki transportni posao.

Ugostimo sve vrste vozila, od pametnih automobila do teretnih vozila;

Brendiranje transporta pruža vašim poslovnim vozilima sekundarnu namenu, stvarajući mobilnu reklamnu promociju zbog koje će vas, ako se pravilno uradi, primetiti!

Vozila su značajna investicija i neophodan alat za mnoga preduzeća, koristeći brendiranje transporta možete da nadoknadite ovu investiciju čineći da vaša vozila rade za vas na više načina od onih koji imaju danonoćnu marketinšku izloženost brendu.

Lepota vinilne grafike i omota vozila je u tome što kako se vaše poslovanje i imidž razvijaju, tako i imidž vašeg transportnog brenda može da se razvija zajedno sa vama. Oblozi se lako uklanjaju i menjaju ili uređuju kako bi se uvrstilo sve što vam je potrebno da biste došli do potencijalnih kupaca – to može biti samo promena broja telefona ili ako želite da koristite novu sliku sa strane vašeg kombija. Ovaj proces je brz i efikasan, što znači i kratak odmor za vaša vozila.

Zašto izabrati nas

Naš tim stručnjaka bavio se svim tipovima vozila. Naše iskustvo omogućava nam da vas savetujemo o tome koji su materijali najbolji za reklame na vozilima,svaku pojedinačnu primenu, kvalitetno i dugovečno održavanje, ispred svega što radimo. Radimo sa svim vrstama vinila; bilo da je to standardna boja, tekstura ili efekat poput drvnih zrna ili potpuno prilagođeni dizajn za sebe ili vaše preduzeće.

Naša rešenja za bojanje vozila su dokazana kada je reč o tome da vaše preduzeće bude zapaženo. Nudimo ekonomična marketinška rešenja, a naš iskusni dizajnerski tim stručnjaci su za maksimalizovanje uticaja grafike vašeg vozila, delimičnog ili potpunog omota.

Ponosimo se kvalitetom i pažnjom prema detaljima i stvorili smo veliku reputaciju kreativne, pouzdane, kompanije koja završava posao. Ovde nudimo čitav paket od dizajna do realizacije, što znači da zaista nema boljeg mesta za markiranje vašeg vozila.

Ugrađujući najnoviju tehnologiju štampe i proizvodnje u industriji, te iskustvo i detaljno znanje o brendiranju i marketingu, najbolje smo opremljeni za stvaranje vrhunske grafike koja je savršeno prilagođena vašim zahtevima.

Za više informacija kontaktirajte nas danas, voleli bismo da čujemo vaše mišljenje!

Brendiranje kao vaš sledeći izbor

Reklame na vozilima spadaju pod kišobran spoljnih medija. Ostali primeri za to su bilbordi i oglasi za autobuse. Spoljni mediji su jedan od najefikasnijih tamošnjih kanala zbog velike količine izloženosti.

To znači da dnevno ostvarujete hiljade utisaka, samo iz jednog automobila.

Na ambalažu automobila treba da gledate više kao na investiciju, a ne kao na trošak. Službeni automobil sam po sebi smanjuje vrednost od dana kupovine. Postavljanjem reklama na nju nadoknađujete početni trošak generišući posao (a time i prihod).

Samo razmislite koliko plaćate za druge vrste medija (na primer, novine). Brendiranje automobila ima samo jedan predujam. Nakon toga nastavlja da radi za vas tokom celog životnog veka vozila. To ga čini isplativim tokom dužeg vremenskog perioda.

Ne morate čak ni da kupujete automobil da biste uživali u prednostima brendiranja automobila. Nešto poput malog magnetnog znaka pomoći će vašem poslovanju da raste.

Oznake vozila su sjajne, jer se nikada ne isključuju. Kamo god krenuli, promovisaćete svoju marku. Čak i kada je vaše vozilo parkirano, ono će i dalje biti vidljivo javnosti.

Budući da natpisi na vozilima prikupljaju tako veliku količinu utisaka, povećavate šanse za konvertovanje ljudi u vaš brend.

Odavno je utvrđeno da ljudi više vole da se udružuju sa kompanijama koje su im poznate. Što više vide vaše brendiranje i postanu svesni onoga što nudite, veća je verovatnoća da će se obratiti vama kada zatraže vaš proizvod ili uslugu.

Nadamo se da vam je ovaj blog pomogao da razumete više o brendiranju vozila. To je nešto u čemu je naš tim veoma strastven.

Nije lako voditi sopstveni posao. Jedan od skupljih i dugotrajnijih zadataka je brendiranje. Da biste zaista predstavili svoje proizvode i usluge i izgradili prepoznatljivost brenda, često morate da platite visoke stope oglasnoj agenciji i uložite u plan koji podrazumeva isplatu dolara za oglase na mnogim različitim mestima. Međutim, sve ovo možete zaobići zavojima za poslovna vozila.

Razlozi za brendiranje vozila

Mnoge kompanije prepoznaju snagu ove opcije bez muke kao efikasan način za izgradnju svog brenda.

Ovo upotrebu vašeg službenog automobila kao bilborda čini idealnim izborom. U nastavku ćemo detaljnije opisati kako su vinil grafike za vaše vozilo savršena investicija za izgradnju identiteta brenda.

  1. Uticati na unosno ograničenje tržišta

Kada su u pitanju cene bilborda, vreme i plasman, postoje troškovi i moguća ograničenja. Toga se možete osloboditi tako što ćete od automobila napraviti pokretni bilbord. Pored toga, možete efikasnije doći do ciljne publike. Ovi ljudi su uglavnom zaposleni, srednjih su godina, imaju veća primanja i imaju decu. Ovo je profitabilno tržište za pristup!

  1. Povećajte svest

Samo u proteklih nedelju dana 98 odsto Srba bilo je u vozilu. Brendiranje vozila primećuje oko 95 posto tih ljudi. A kada vide proizvod sa strane kamiona, kombija ili prikolice, mnogi ljudi misle da kamion isporučuje proizvod. Oni takođe mogu da poveruju da njihove komšije koriste vaš proizvod i počinju da razvijaju poverenje u vaš brend.

  1. Dodatno povećajte dobit oglašavanja pomoću omota za poslovna vozila

Dobijete možda jedan dan ili, ako imate sreće, nekoliko dana oglašavanja kada postavite oglas u novine. Pored toga, kod televizije je za predstavnike oglasa teško da garantuju da će se vaši oglasi videti. Takođe morate da brinete o tome kada će se emitovati, posebno ako niste platili premiju za prvobitno pozicioniranje. Međutim, poslovnim umotavanjem dobijate izloženost brenda 24 sata dnevno, sedam dana u nedelji.

  1. Stvaranje pozitivnih asocijacija uz reklame na vozilima

Utvrđeno je da tri od svake četiri osobe imaju pozitivno mišljenje o preduzećima kojima su bili izloženi putem oglašavanja vozila. Pored toga, kada se koristi ovaj oblik brendiranja, većina ljudi oseća da je kompanija uspešnija i utemeljenija.

  1. Češće dosegnite više ljudi

Moguće je postići do 70.000 vizuelnih utisaka dnevno za svako umotano vozilo u floti. Ovaj broj se povećava što više putujete. Pored toga, 35 posto ljudi koji vide ove omote pažljivo gledaju na brend i oglašavanje. I, 29 odsto gledalaca kaže da je ovakva vrsta marketinga uticala na njihove odluke o kupovini.

Izaberite brend na vašem vozilu

 

Grafika vozila može mnogo da pomogne kada je reč o povećanju svesti o brendu i pomaganju preduzeću da se probije na tržištu. Kvalitetna grafika pruža jedinstvenu marketinšku priliku preduzećima. To je jedan od najefikasnijih načina da se preduzeća promovišu bez potrebe da troše previše novca.

Osim što je visoko efikasna i ekonomična, grafika vozila nudi i mnoge druge prednosti za preduzeća. Lepo dizajnirana grafika ima sposobnost da privuče pažnju ljudi. Ona olakšava preduzećima da na zanimljiv način prenesu poruku. Uključivanjem naziva kompanije i logotipa u grafiku vozila, preduzeće može postići sve ciljeve brendiranja.

Page 1 of 31 2 3
© 2020 Dizajn by ProDigital
Sva prava zadržana