March 18, 2021
Šlag na torti svakog uspešnog poslovanja je upečatljiva 3D reklama. Odabir ove vrste spoljnog oglašavanja, uveriće vas da se uz pomoć 3D reklama, vaše poslovanje automatski izdvaja od konkurencije.
3D reklama je prvi, najlakši i najefikasniji alat za oglašavanje vašeg poslovanja.
Izbor pravog reklamnog znaka može izgledati teško i iscrpljujuće, obzirom na mnoštvo opcija, stilova i cena. Da pojednostavimo to: Svaki biznis treba da ima 3D ZNAK.
U ovom blogu saznajte kako 3D reklama može da koristi vašem poslu, koje su prednosti 3D slova za biznis i koji je njihov procenat vidljivosti i mogućnosti prilagođavanja.
Kako privući više kupaca?
Povećavanjem vidljivosti! 3D znakovi sa slovima čine vaš logotip ili naziv kompanije istaknutim i vidljivim iz različitih uglova, noću i danju.
Imati 3D reklamni znak stvara pozitivni utisak kvaliteta i profesionalnosti vaše usluge ili proizvoda.
Znak u tri dimenzije je takođe sjajna komercijalna signalizacija na ime vašeg brenda! Može se prilagoditi da bude složen ili jednostavan, a da pritom ne ugrožava vidljivost i kvalitet.
3D reklama sa slovima, jedan od najefikasnijih načina za pridobijanje klijenata i upoznavanje vašeg poslovanja putem reklame.
Što su vaše reklame jedinstvenije i upadljivije, to su veće šanse za sticanje novih klijenata.
Vaši kupci će misliti da su vaše 3D natpisi jednako impresivni kao i vaše poslovanje! Uspeh u oglašavanju može zaista da podstakne vaše poslovanje i da vas istakne od konkurencije.
Zato smo osmislili ovaj vodič koji se sastoji od 5 načina na koje 3D reklama može da istakne vaše preduzeće u odnosu na konkurenciju. Međutim počećemo o suštinskim stvarima o kojima treba da povedete računa pre nego što se upustite u ovu marketinšku pustolovinu.
3D REKLAMA : PRVO I PRE SVEGA
Što je hrabriji dizajn , to je bolje
Kad kažemo hrabriji, ne mislimo na to da za svoje poslovanje morate da napravite jedinstveni, apstraktni i komplikovan dizajn. Biti smeo znači potražiti savet od profesionalaca kako biste bili sigurni da vaša 3D reklama neće biti monotona i u ravni sa zidom.
Samo profesionalci mogu da vam garantuju 3D efekat! Izgled u tri dimenzije ključna je prednost ovog znaka, kada je u pitanju privlačenje kupaca.
U procesu samoizvođenja ovih radova, shvatićete da želite da unajmite dizajnera koji može da završi 3D dizajn za vaše poslovanje.
Korišćenje podebljanog laserskog graviranja slova, sjajan je izbor za privlačenje pogleda ljudi prema vašim znakovima.
Izbor tačne šeme boja i slova je veoma važan pri odabiru vašeg dizajna, jer će ova ideja o dizajnu biti ono što ljudi prepoznaju, čak i više od imena vašeg preduzeća.
Neka Reči budu jednostavne
Pomirimo se s tim da je najlošije da 3D reklama bude u obliku znaka za koji prolaznicima treba 10 minuta da ga pročitajju.
Zato ne možete iskoristiti font koji je premali, 3D senka je pretamna itd.
Jednostavno ćete ga proći, čak i ako se odnosi i na nešto što zaista želite ili vam je potrebno.
Imajte ovo na umu prilikom kreiranja vašeg znaka – želite da se 3D reklama istakne.
Zato vaš tekst treba da bude kratak i privlačan sa najvažnijim informacijama, koje se lako vide.
Budite kreativni na način na koji koristite svoje reči kako biste svoj znak istakli od miliona drugih koji su oko vas.
Odmah predstavite prisustvo svog preduzeća
Posao je konkurentan, pa da biste se istakli iz mase, morate učiniti svoje poslovanje poznatim i prepoznatljivim.
Čak i sa najboljim poslovnim idejama na svetu, ako niko ne zna ko ste, onda niko neće stupiti u kontakt sa vama.
Prilagođena 3D reklama, najefikasniji je način da budete prepoznatljivi i uputite druge na vaš biznis.
Iznenadićete se poslovnim mogućnostima koje 3D reklama može da donese.
Sada kad smo pokrili osnove, hajde da vidimo zašto 3D znakovi bolje ističu vaše poslovanje od tradicionalnih natpisa.
3D reklama je vidljiva 24/7
Za razliku od tradicionalnih natpisa koji počinju da blede u mraku, 3D prikazi su potpuno suprotni od njih.
Ovi znakovi su vidljivi non-stop, što omogućava preduzećima da privuku pažnju posetilaca čak i noću.
Stoga je upotreba ove reklame korisna za sva preduzeća, a posebno za one koji se kasno otvaraju ili žele da reklamiraju svoj brend kada gradski noćni život započne.
3D reklama vidljiva je u bilo kojim vremenskim uslovima
Prošlo je vreme kada ste jurili znak niz put zbog jakog vetra ili se suočili sa užasnim vremenom i kisnuli na kiši u naletu da biste sve znakove spasili.
3D znakovi su čvrsti, izdržljivi i sposobni da podnesu sve vremenske uslove.
Glavna prednost 3D reklama je konstantna vidljivost u svim vremenskim uslovima. Ovo pomaže u smanjenju troškova održavanja, što je verovatno problem sa ostalim natpisima, jer ne mogu podneti oštre vremenske uslove.
3D reklama kao bolji način prenošenja poslovne poruke
Prenošenje poslovne poruke ciljanoj publici i njihovo privlačenje ka poslu nije dečija igra. Ali 3D signalizacija pomaže da se ovo omogući.
To ne služi samo u svrhu oglašavanja, već takođe omogućava preduzećima da na atraktivan način prenese svoju poruku ciljanoj publici.
Ovi znakovi se mogu koristiti u zatvorenom i na otvorenom, što stvara dobar uticaj poslovanja na kupce.
Odličan način da prenesete poruku brenda i kasnije je povežete sa i samim izgledom 3D znaka, jeste da oformite i prepoznatljivost na društvenim mrežama.
Tada će vaš brend zaista postići ujednačenost u izgledu i prvom utisku.
3D reklama poboljšava kredibilitet poslovanja
Da, kredibilitet!
Korišćenjem 3D reklama, preduzeća mogu pokazati koliko su ozbiljna u svom marketingu.
Shodno tome, ostavlja dobar uticaj na kupce i poboljšava kredibilitet poslovanja.
3D reklama pomaže da postignete prednost nad konkurentima
Brojna preduzeća pokušavaju da privuku pažnju kupaca najboljim mogućim metodama poput privlačne arene, prelepih enterijera i privlačnih eksterijera. Da ne zaboravimo i prilagođene poslovne natpise na koje skidamo kapu.
Znakovi 3D reklama omogućavaju preduzećima da na jedinstven način dosegnu ciljane kupce.
Za svako započeto novo poslovanje postojaće nekoliko drugih kompanija koje se takmiče za isti krajnji cilj na istom tržištu.
Ova konkurentnost može biti žestoka i zaista je morate dostići pre nego što započne.
Izdvajanje vašeg preduzeća iz mase je način da pokažete javnosti da ste profesionalni establišment i da brinete o svom brendu. 3D signalizacija vam omogućava da skrenete pažnju ljudi sa konkurencije.
3D reklama razlikuje se po osvetljenju i efektu
Mnogo različitih efekata može se dobiti pomoću 3D reklama sa slovima koje je nemoguće proizvesti pomoću 2D oznaka, poput senki i dubinskih efekata.
Bez pozadinskog osvetljenja, 3D slova pružaju prirodnu senku, a dodavanje svetlosti može poboljšati ove efekte.
Na primer, osvetljena 3D slova izuzetno su živopisno rešenje koje može privući pažnju svakog prolaznika.
Dnevno i noćno oglašavanje