3D slova

Šlag na torti svakog uspešnog poslovanja je upečatljiva 3D reklama. Odabir ove vrste spoljnog oglašavanja, uveriće vas da se uz pomoć 3D reklama, vaše poslovanje automatski izdvaja od konkurencije.

3D reklama je prvi, najlakši i najefikasniji alat za oglašavanje vašeg poslovanja.

Izbor pravog reklamnog znaka može izgledati teško i iscrpljujuće, obzirom na mnoštvo opcija, stilova i cena. Da pojednostavimo to: Svaki biznis treba da ima 3D ZNAK.

U ovom blogu saznajte kako 3D reklama može da koristi vašem poslu, koje su prednosti 3D slova za biznis i koji je njihov procenat vidljivosti i mogućnosti prilagođavanja.

Kako privući više kupaca?

Povećavanjem vidljivosti! 3D znakovi sa slovima čine vaš logotip ili naziv kompanije istaknutim i vidljivim iz različitih uglova, noću i danju.

Imati 3D reklamni znak stvara pozitivni utisak kvaliteta i profesionalnosti vaše usluge ili proizvoda.

Znak u tri dimenzije je takođe sjajna komercijalna signalizacija na ime vašeg brenda! Može se prilagoditi da bude složen ili jednostavan, a da pritom ne ugrožava vidljivost i kvalitet.

3D reklama sa slovima, jedan od najefikasnijih načina za pridobijanje klijenata i upoznavanje vašeg poslovanja putem reklame.

Što su vaše reklame jedinstvenije i upadljivije, to su veće šanse za sticanje novih klijenata.

Vaši kupci će misliti da su vaše 3D natpisi jednako impresivni kao i vaše poslovanje! Uspeh u oglašavanju može zaista da podstakne vaše poslovanje i da vas istakne od konkurencije.

Zato smo osmislili ovaj vodič koji se sastoji od 5 načina na koje 3D reklama može da istakne vaše preduzeće u odnosu na konkurenciju. Međutim počećemo o suštinskim stvarima o kojima treba da povedete računa pre nego što se upustite u ovu marketinšku pustolovinu.

3D REKLAMA : PRVO I PRE SVEGA

  • Što je hrabriji dizajn , to je bolje

Kad kažemo hrabriji, ne mislimo na to da za svoje poslovanje morate da napravite jedinstveni, apstraktni i komplikovan dizajn. Biti smeo znači potražiti savet od profesionalaca kako biste bili sigurni da vaša 3D reklama neće biti monotona i u ravni sa zidom.

Samo profesionalci mogu da vam garantuju 3D efekat! Izgled u tri dimenzije ključna je prednost ovog znaka, kada je u pitanju privlačenje kupaca.

U procesu samoizvođenja ovih radova, shvatićete da želite da unajmite dizajnera koji može da završi 3D dizajn za vaše poslovanje.

Korišćenje podebljanog laserskog graviranja slova, sjajan je izbor za privlačenje pogleda ljudi prema vašim znakovima.

Izbor tačne šeme boja i slova je veoma važan pri odabiru vašeg dizajna, jer će ova ideja o dizajnu biti ono što ljudi prepoznaju, čak i više od imena vašeg preduzeća.

3D reklama

  • Neka Reči budu jednostavne

Pomirimo se s tim da je najlošije da 3D reklama bude u obliku znaka za koji prolaznicima treba 10 minuta da ga pročitajju.

Zato ne možete iskoristiti font koji je premali, 3D senka je pretamna itd.

Jednostavno ćete ga proći, čak i ako se odnosi i na nešto što zaista želite ili vam je potrebno.

Imajte ovo na umu prilikom kreiranja vašeg znaka – želite da se 3D reklama istakne.

Zato vaš tekst treba da bude kratak i privlačan sa najvažnijim informacijama, koje se lako vide.

Budite kreativni na način na koji koristite svoje reči kako biste svoj znak istakli od miliona drugih koji su oko vas.

  • Odmah predstavite prisustvo svog preduzeća

Posao je konkurentan, pa da biste se istakli iz mase, morate učiniti svoje poslovanje poznatim i prepoznatljivim.

Čak i sa najboljim poslovnim idejama na svetu, ako niko ne zna ko ste, onda niko neće stupiti u kontakt sa vama.

Prilagođena 3D reklama, najefikasniji je način da budete prepoznatljivi i uputite druge na vaš biznis.

Iznenadićete se poslovnim mogućnostima koje 3D reklama može da donese.

Sada kad smo pokrili osnove, hajde da vidimo zašto 3D znakovi bolje ističu vaše poslovanje od tradicionalnih natpisa.

3D reklama je vidljiva 24/7

Za razliku od tradicionalnih natpisa koji počinju da blede u mraku, 3D prikazi su potpuno suprotni od njih.

Ovi znakovi su vidljivi non-stop, što omogućava preduzećima da privuku pažnju posetilaca čak i noću.

Stoga je upotreba ove reklame korisna za sva preduzeća, a posebno za one koji se kasno otvaraju ili žele da reklamiraju svoj brend kada gradski noćni život započne.

3D reklama vidljiva je u bilo kojim vremenskim uslovima

Prošlo je vreme kada ste jurili znak niz put zbog jakog vetra ili se suočili sa užasnim vremenom i kisnuli na kiši u naletu da biste sve znakove spasili.

3D znakovi su čvrsti, izdržljivi i sposobni da podnesu sve vremenske uslove.

Glavna prednost 3D reklama je konstantna vidljivost u svim vremenskim uslovima. Ovo pomaže u smanjenju troškova održavanja, što je verovatno problem sa ostalim natpisima, jer ne mogu podneti oštre vremenske uslove.

3D reklama kao bolji način prenošenja poslovne poruke

Prenošenje poslovne poruke ciljanoj publici i njihovo privlačenje ka poslu nije dečija igra. Ali 3D signalizacija pomaže da se ovo omogući.

To ne služi samo u svrhu oglašavanja, već takođe omogućava preduzećima da na atraktivan način prenese svoju poruku ciljanoj publici.

Ovi znakovi se mogu koristiti u zatvorenom i na otvorenom, što stvara dobar uticaj poslovanja na kupce.

Odličan način da prenesete poruku brenda i kasnije je povežete sa i samim izgledom 3D znaka, jeste da oformite i prepoznatljivost na društvenim mrežama.

Tada će vaš brend zaista postići ujednačenost u izgledu i prvom utisku.

3D reklama

3D reklama poboljšava kredibilitet poslovanja

Da, kredibilitet!

Korišćenjem 3D reklama, preduzeća mogu pokazati koliko su ozbiljna u svom marketingu.

Shodno tome, ostavlja dobar uticaj na kupce i poboljšava kredibilitet poslovanja.

3D reklama pomaže da postignete prednost nad konkurentima

Brojna preduzeća pokušavaju da privuku pažnju kupaca najboljim mogućim metodama poput privlačne arene, prelepih enterijera i privlačnih eksterijera. Da ne zaboravimo i prilagođene poslovne natpise na koje skidamo kapu.

Znakovi 3D reklama omogućavaju preduzećima da na jedinstven način dosegnu ciljane kupce.

Za svako započeto novo poslovanje postojaće nekoliko drugih kompanija koje se takmiče za isti krajnji cilj na istom tržištu.

Ova konkurentnost može biti žestoka i zaista je morate dostići pre nego što započne.

Izdvajanje vašeg preduzeća iz mase je način da pokažete javnosti da ste profesionalni establišment i da brinete o svom brendu. 3D signalizacija vam omogućava da skrenete pažnju ljudi sa konkurencije.

3D reklama razlikuje se po osvetljenju i efektu

Mnogo različitih efekata može se dobiti pomoću 3D reklama sa slovima koje je nemoguće proizvesti pomoću 2D oznaka, poput senki i dubinskih efekata.

Bez pozadinskog osvetljenja, 3D slova pružaju prirodnu senku, a dodavanje svetlosti može poboljšati ove efekte.

Na primer, osvetljena 3D slova izuzetno su živopisno rešenje koje može privući pažnju svakog prolaznika.

  • Dnevno i noćno oglašavanje

3D znakovi mogu biti opremljeni osvetljenjem, što znači da će čak i noću vaš znak blistati kako bi svi mogli da ga vide.

Ovo će zaista maksimalno povećati vaš uticaj na oglašavanje.

Privlačenje pažnje ljudi čak i noću nešto je što nedostaje mnogim preduzećima. Korišćenjem 3D osvetljenog znaka vaše preduzeće će se definitivno izdvojiti iz mase.

Možete odabrati boju osvetljenja koja odgovara vašoj šemi boja i senkama (koje već čine dizajn brenda) kako bi vaše preduzeće izgledalo daleko superiornije od konkurencije.

Ovi znakovi su posebno važni za preduzeća koja rade kasno ili za one koji žele da dosegnu sve više klijenata.

Dobro osvetljena reklama posebno je važna za preduzeća koja posluju noću, na primer natpise barova ili restorana.

Prehrambena industrija je visoko konkurentna, pa se pobrinite da se vaš restoran odmah istaknete.

Dodavanje svetla iza svakog slova izuzetno je lako pomoću 3D reklama sa slovima i dodatno poboljšava vidljivost vaših znakova, čak i na daljinu.

3D slova

3D reklama je profitabilna investicija

Iako 3D reklama sa slovima može biti skuplja od 2D znaka, posebno za spoljašnje oglašavanje.

Prethodno pomenute pogodnosti omogućiće povraćaj ulaganja.

Pored toga, odabir čvrstog materijala učinit će da vaša 3D reklama duže traje i tako će ulaganje na duži rok biti isplativo.

3D reklama ima niske troškove održavanja u poređenju sa drugim oblicima oglašavanja.

Unutrašnji 3D znakovi su mnogo jeftiniji, jer nedostatak izloženosti teškim vremenskim uslovima omogućava više laganih materijala.

Korišćenje lakših materijala za spoljašnju reklamu moglo bi brzo da nanese štetu, koja se ne prašta, mada je zaista elegantno rešenje za unutrašnji dekor.

S tim u vezi možete pogledati znakove u obliku 3D slova od stirodura, koji svaki poslovni prostor čine glamoruznim.

3D slova od stirodura

PRODAJNA SVRHA 3D REKLAMA

Dimenzionalna slova (3D reklame) mogu se naći gotovo svuda; to je izuzetno popularan način oglašavanja i promocije vaše kompanije.

Slova mogu biti izrađena od aluminijuma, čelika, akrila, laminiranog akrila, pene, laminirane pene, pleksiglasa i oblikovane plastike.

Trajnost varira u zavisnosti od materijala, ali generalno, metal traje najduže (ali košta više), a aluminijum je isplativ materijal ako želite da investicija traži manje novca.

Dostupne su brojne opcije i kada je u pitanju montiranje, u zavisnosti od toga da li je mesto 3D reklame namenjeno da bude u zatvorenom ili otvorenom.

3D reklama se može postaviti gotovo bilo gde i idealni su za ime, logotip vaše kompanije.

Sa toliko opcija, kako znate šta da odaberete?

Ovde pogledajte neke od primera naših radova, a zatim pozovite naše stručnjake za svetleće reklame, radi besplatne konsultacije.

Oni mogu da pomognu u određivanju najboljeg materijala i veličine 3D znaka za vaš projekat.

Mnoga preduzeća ne uspevaju da budu primećena – ne dozvolite da to budete vi!

3D znakovi su zaista važni za ciljanje određene publike i omogućavanje da se vaša poslovna poruka čuje.

U celini gledano, korisnost 3D reklama je u boljoj vidljivosti, kvalitetu i poboljšanju osvetljenja za vaše poslovanje.

Pored toga, njihova praktičnost i elegancija nude dugoročno odličan povrat ulaganja.

Budući da se mogu prilagoditi skoro svakom stilu i dizajnu, sigurno će odgovarati potrebama vašeg poslovanja.

Dakle, šta god da tražite od natpisa, vredi razmisliti o prednosti 3D reklama.

Iako se obično uzimaju u obzir za spoljašnje znake, ali ih možete koristiti i za potrebe uređenja poslovnog enterijera, kako biste stvorili dobar uticaj na vaše kupce.

3D reklama vam omogućava da skrenete pažnju prolaznika, sa biznisa konkurencije i na vaše poslovanje.

Korišćenje 3D reklama takođe je način da svojim klijentima i potencijalnim kupcima date do znanja da se ne bojite da idete u korak sa vremenom i da se ne držite starih navika.

3D reklama poručuje i da ste spremni da kupcu pružite tačno ono što im treba.

NS reklamdžija ima preko 20 godina iskustva u dizajniranju i proizvodnji 3D reklama. Kako bi saznali više o našim proizvodima i uslugama ili o prilagođenim 3D slovima za vaše poslovanje, kontaktirajte nas odmah!

© 2020 Dizajn by ProDigital
Sva prava zadržana

PREUZMI BESPLATAN PDF!

Ovaj sajt koristi kolačiće (eng. cookies). Kolačići nam omogućuju da vas razlikujemo od ostalih korisnika sajta.