Samostojeći znakovi ili monolitni i totemski znakovi su neki od najpopularnijih poslovnih načina oglašavanja. Totem svetleće reklame pokazale su se kao izuzetno efikasan način reklamiranja sa nizom vrednih primena.
Šta su zapravo totem svetleće reklame?
To su obično samostojeći znakovi koji se mogu videti iz daljine radi maksimalnog vizuelnog udara, ponekad poznati i kao monoliti.
Sjajni su za promociju vašeg brenda i lako pružanje informacija o proiyvodu ili uslugi.
Pogotovo u maloprodajnom sektoru, totemske reklame su izuzetno efikasna metoda privlačenja kupaca i uspešnog oglašavanja vašeg poslovanja.
Dostupni u različitim veličinama – i jednostrani ili obostrani totemi mogu da prikazuju statične slike i tekst, animaciju, interaktivnost i video zapise dok su u pokretu. I to sa zapanjujućim rezultatima.
Totem svetleće reklame kada su postavljene na strateškom mestu ne samo da povećavaju vaš uticaj, već pružaju kupcima detaljne informacije o cenama proizvoda, uslugama i opcijama.
Inovativan ekran koji koristi jedinstveni patentirani mehanizam, lako se postavljaju, skidaju, skladište i transportuju. Može se locirati i preseliti na bilo koje mesto kako bi privukao pažnju vašeg kupca.
Prilagodljiv je tako da se dizajnira u bilo koji oblik koji je potreban vašem preduzeću.
Nikada tržište nije videlo tako laku, pristupačnu alternativu tradicionalnim jednostranim ekranima!
Izuzetno prilagodljivi, idealni su za komuniciranje reklama, vesti u stvarnom vremenu.
Takođe, idealni vremenski ograničenih promocija, rasporeda filmova, zabave i još mnogo toga – za privlačenje prolaznika, promociju brendova i osvajanje prodaje.
Bez obzira da li razmišljate o upotrebi totemske signalizacije za unutrašnju ili spoljnu upotrebu, prednosti su ogromne – u nastavku smo naveli samo neke od njih.
U ovom blogu ćemo razgovarati o različitim načinima na koji se one mogu koristiti i razmotriti prednosti koje pružaju preduzećima i drugim organizacijama.
Što se tiče postavljanja znaka, jedna od glavnih prednosti totem svetleće reklame je ta što je nije potrebno pričvršćivati na zgrade, zidove ili ograde.
Kao samostojeći znak, oni imaju svoj strukturni okvir koji im omogućava da budu postavljeni gotovo bilo gde.
Ova karakteristika ih čini najboljim izborom za reklame za preduzeća, čije su prostorije udaljene od puta.
Na primer poslovni objekti na industrijskim ili maloprodajnim imanjima ili hoteli.
Totem reklama kao magnet za potencijalne kupce
Postavljanjem samostojećeg znaka dalje od zgrade, ali blizu puta, kompanija povećava sposobnost da skrene pažnju na sebe čak i kada poslovni prostor nije vidljiv.
Dobijate šansu da vas pronađu i oni koji vas ne traže.
Na ovaj način, samostojeće reklame omogućavaju potencijalnim kupcima da vas lako pronađu i, shodno tome, pomažu vam da privučete pažnju većeg broja kupaca.
Pored toga, postavljanje totem svetleće reklame na istaknutom mestu pored puta osigurava da vaš brend i poruka budu vidljivi svakom pešaku i vozilu koji prolazi.
Totem svetleće reklame su investicija koja ima najviši procenat povraćaja ulaganja i 100% pomaže u privlačenju novih kupaca.
Samostojeći totem znakovi su najefikasniji način za promociju vašeg brenda.
Mogu se kreativno dizajnirati i konstruisati tako da njihovo puko prisustvo daje trenutnu i uticajnu izjavu o vašem preduzeću.
Pomažući mu tako pri promovisanju njegovog statusa i ugleda onima koji ga vide i čineći vaš brend poznatim, prepoznatljivim i nezaboravnim orijentirom u tom području.
Jedno od najčešćih mesta na kojima ćete verovatno videti totem reklame je mesto na kojem izvođač radova obavlja svoj posao.
Danas ćete videti preduzeća kako se reklamiraju na radovima na putevima, železničkim radovima, novim naseljima i na raznim drugim gradilištima.
Postavljajući samostojeći reklamni znak blizu posla koji obavljaju, ove kompanije ne samo da reklamiraju svoj brend, već i pokazuju prolaznicima koliko je njihov posao dobar.
Baš kao znakovi pričvršćeni za zgrade, samostojeće totem reklame takođe mogu biti osvetljene, osiguravajući da ostanu vidljivi u toku noći i po lošem vremenu.
Imati natpis koji se ističe u mraku omogućava vam da privlačite kupce ceo dan, svaki dan, maksimalizujući uticaj vaše investicije.
Posebno u zimskim danima, izbor za svetleću reklamu skoro da je nužan. Takođe, u tom periodu ljudi se čak i orijentišu u vožnji na osnovu svetlećih totem reklama.
Pristupačnost je toliko važna za sve vrste preduzeća, a totemske reklame pružaju vašim kupcima, klijentima i zaposlenima efikasne znakove za pronalaženje puta i informacije o pravcu gde je preduzeće.
Savršeno za hotelijerstvo i automobilsku industriju, koje često zahtevaju niz različitih vrsta vodećih signalizacija po zgradama i prednjim površinama.
Totem svetleće reklame, takođe mogu biti dvostrani, što znači da efikasno možete da pružite informacije.
Pod uslovom da vaše lokalne vlasti nemaju prigovora, nema ograničenja veličine koja može da se izgradi samostojeći znak.
Povećavanje visine znaka postavljenog pored puta čini ga čitljivijim.
Visoke totem svetleće reklame, ostavljaju manje verovatnoće da će neko ko prolazi pored propustiti da vidi vašu reklamu, zbog saobraćaja ispred sebe.
Visina reklamnog znaka povećava verovatnoću da vas kupci zapaze.
Tako imaju više vremena da pročitaju i da zapamte poruku vaše reklame, u najboljem slučaju budu motivisani da vas pozovu i angažuju.
Takođe u velikim kolonama, vozači imaju više mogućnosti da primete i pročitaju prikazane informacije.
Totem svetleće reklame vam omogućavaju da skrenete pažnju sa podebljanom, upečatljivom porukom – brenda. To je teško ignorisati.
Postoji nekoliko opcija za proizvodnju totema – fleksibilna podloga ili akril, u kombinaciji sa aluminijumskim profilima ili kompozitnom pločom.
Dostupni su kao jednostrani, dvostrani, trouglasti i kvadratni, sa ravnim ili zakrivljenim stranicama,
Monolitni i totemski znakovi nude vrhunsko rešenje za višesmernu promociju.
Dizajniranje samostojećeg znaka koji odgovara lokaciji na kojoj će se nalaziti znači da će u kom pravcu neko putuje prema njemu, moći jasno da vidi vašu poruku.
Totem reklame omogućavaju da efikasno iskoristite svoju lokaciju
Na nekim lokacijama je potrebna pametna upotreba natpisa, posebno ako se nalazite u maloprodajnom ili poslovnom parku sa drugim kompanijama koje se bore za pažnju.
Imajući impresivne, pa čak i impozantne totemske znakove daje vam prednost, gurajući vaš brend pred ciljnu grupu ili ih čak usmerava dalje od željenog odredišta.
Ako se vaše preduzeće, skladište ili prodavnica nalaze na prometnom putu ili su skriveni, totem signalizacija potencijalnim kupcima daje podsetnik da je vaša kompanija tamo – i da je ne zaboravite.
Slično tome, hoteli mogu koristiti totem ili monolitnu reklamu u svoju korist hvatajući umorne putnike ili podsećajući prolaznike na vašu lokaciju za buduću upotrebu.
Totem reklame mogu biti kreirane u mnogim oblicima, od osnovnih, ravnih panela do visoko sofisticiranih, i osvetljenih korporativnih tipova dizajna.
Mogu biti visoki ili kratki, uski ili široki, dostupni su u gotovo svim bojama i oblicima.
Pored toga, mogu se obložiti visokokvalitetnim premazima u svrhu zaštite od vandalizma i grafita.
Dizajn treba da komunicira sa vašom porukom brenda i da automatski asocira ljude na ono čime se bavite.
Usredsredite se na ovo kao na svoju jedinstvenu prodajnu tačku i umesto da pokušavate da budete sve za sve ljude, postanite specijalisti za nekoliko odabranih usluga.
To će vam omogućiti da pružite odličnu uslugu, pružite nezaboravno iskustvo brenda i na kraju osigurate da vaša marka stoji iznad svih ostalih.
Reklamni totemi koje nudi NS reklamdžija su veliki i vrlo svestrani vertikalni elementi. Oni nude izuzetno dinamično oglašavanje širokoj publici.
Totem se isporučuje u preklopljenom obliku i može se lako sastaviti za samo nekoliko minuta.
Takođe, se lako mogu transportovati bilo gde. Na primer, ako vaša kompanija u nedelju prisustvuje različitim događajima i morate da ponesete reklamne toteme sa sobom, to možete učiniti bez ikakvih problema, jer se vrlo lako mogu transportovati.
Jedna od ključnih stvari koje trebate zapamtiti kada je u pitanju isticanje vašeg brenda je osigurati da ispričate svoju priču.
Svet je prepun brendova, pa da bi se vaš istakao, ljudi moraju da znaju kako je vaš brend stigao tamo gde je danas, šta je srž vašeg poslovanja i za šta se zalažete.
Osiguravanje da vaš brend sve ovo komunicira može biti nezgodno, zato uzmite malo vremena i pobrinite se da vaš brend zabeleži vas, vaše poslovanje. U suštini, vaša suština.
Možda se čini očiglednim, ali uvek dopustite da vaša ličnost zasija. Vaša publika uživa da vidi i čuje ljude koji stoje iza posla i brenda.
Podsećanje kupaca da iza svega stoje stvarni ljudi čini brend dopadljivijim i prijatnijim poboljšava vezu sa klijentima.
Lako je uhvatiti se za ono što drugi rade, ali imajte na umu da ste vi i vaš tim razlog zašto posao napreduje, zato verujte u svoju ličnost i ne bojte se da vaš brend to odražava.
Ponudite iskustvo brenda, ali računajte da to nije logotip ili slogan.
Brend je emotivni odgovor osobe na proizvod ili uslugu. Subjektivan je i treba da se fokusira na stvaranje iskustva.
Vaš kupac mora imati pozitivan susret svaki put kada koristi vaš proizvod ili uslugu, a to prevazilazi vizuelne efekte.
Sve je do načina na koji odgovarate na telefon, preko zaposlenih, do osećaja koji ljudi imaju kada razmišljaju o vašem poslu.
Pružanje pozitivnih iskustava sa brendom, vašim kupcima bićete nezaboravni i pružićete prednost nad konkurencijom.
Totem reklama mora usko da komunicira sa misijom i vizijom brenda baš zato da bi ono što se reklamira na prijamčiv način predstavila ciljnoj grupi.
Popularni su tetemi koje naručuju razne humanitarne i zdrastvene organizacija, koje mere brzinu kretanja biciklom dobar su primer marketinga.
Ne tražite prolaznicima da od vas samo nešto kupe, već im nudite neku besplatnu vrednost koja im je korisna.
I tada zapamte i logo firme koja je taj totem naručila.
Dosta su zastupljeni totemi koji pružaju korisne informacije o tačnom vremenu i broju stepeni, ne bi li tako obezbedila dodatne poglede ka dizajnu znaka na lokalu.
Svet postaje sve više “digitalni“, a današnji kupci očekuju interaktivno iskustvo. Stoga je važno da postoji odgovarajuća tehnologija koja će istaknuti vaš brend i poruku.
Totemi i kiosci poboljšavaju prodaju, poboljšavaju komunikaciju i podstiču angažovanje kupaca.
Takođe, ljudi češće čitaju reklame koje su pored njih nego one na društvenim mrežama.
Međutim, uz spoljno oglašavanje, za potpuni uspeh potrebno je i da ste na mreži.
Samostojeći totemski znakovi idealno su rešenje za preduzeća.
Oni su visoko vizuelni oblik reklame koji se može postaviti na lokacijama koje imaju maksimalan uticaj.
Prednosti digitalnih totem svetleće reklame uključuju:
- Upečatljivo, energetski efikasno oglašavanje, isporučeno blizu prodajnog mesta
- Fleksibilan, dinamičan sadržaj u realnom vremenu – uključujući video
- Smanjeni troškovi radne snage pomoću jednostavnog pristupa tehnologiji po potrebi
- Prošireni doseg kupaca
- Automatsko sklapanje za nekoliko sekundi bez alata ili složenih vodiča.
- Lagani materijali olakšavaju savijanje, pakovanje i transport za samo nekoliko sekundi.
- Dizajniran da poveća vidljivost vaših proizvoda i idealan je za optimizaciju dragocenog oglasnog prostora bilo gde – u zatvorenom ili napolju.
Njihova dokazana efikasnost znači da ih viđamo svuda, u školama, maloprodajnim i industrijskim imanjima, hotelima i objektima, gradilištima i izvan mnogih preduzeća pored puta.
Ako treba da privučete interesovanje usputnog saobraćaja ili pokažete posetiocima gde mogu da vas pronađu, totem reklame su jedna od najboljih opcija koje možete izabrati.
Zašto ga kupiti ?
Osnovni razlog kupovine je taj što totem ne zahteva nikakav alat ili potporu za sklop zbog patentirane unutrašnje strukture.
Dok preklopni detalji omogućavaju njegovo automatsko otvaranje za nekoliko sekundi.
Kada se zatvori, zauzima nekoliko centimetara i zamenjuje se u fleksibilnom kartonskom držaču.
To omogućava značajne uštede u isporuci, pored izvrsnih prednosti skladištenja u skladištu.
Nema zalepljene delove, pa stoga čak i izložen na suncu iza izloga, ni najmanje ne gubi strukturu i formu.
Druga važna karakteristika koju ne treba potceniti je da je svako u stanju da je sastavi bez poteškoća, jer u sastavu nema šta da se sastavi.
Kako se razlikujete od ostalih brendova na tržištu?
Neke industrije su iznova i iznova zasićene istim natpisima.
Prilika da imate jedinstvenu reklamu koja je više od pukog znaka pored puta, savršen je način da svoj brend predstavite sa stavom.
Totem reklame vam omogućavaju da kreirate jedinstvenu reklamu sa upečatljivom porukom.
Ako razmišljate da koristite slobodnostojeći znak za reklamiranje svog preduzeća, pogledajte našu rubriku Svetleće reklame, gde ćete u potkategoriji otkriti primere Totem reklama.
Već imate prikaz dizajna totema ili kioska?
Onda zakažite besplatne konsultacije sa nama.
Kao deo potpunog rešenja po sistemu „ključ u ruke“. Naši dizajneri mogu prilagoditi vaš postojeći hardver ili pružiti nova rešenja po meri kako bi se integrisali u vaš postojeći izgled.
Komunicirajte na efikasan način zahvaljujući širokom spektru modela na otvorenom.
Možemo ponuditi: svi proizvodi imaju širok ugao gledanja koji omogućava veću čitljivost.
Imamo sve veličine totema i zajedno sa vama smišljamo dizajn reklame, planiramo najbolji način za njenu izradu.
Rešavamo sve vaše brige oko montiranja i završnih radova.
Cilj nam je da pravimo reklame odličnog kvaliteta koje odskaču od drugih.
Maksimizirajte svoj potencijal u prodajnim mestima kombinovanjem statičkog i pokretnog oglašavanja u istoj jedinici!
Pozovite nas i zakažete izradu vaše reklame, već ove nedelje. Rado ćemo vam pomoći.