Šta je brendiranje vozila? To je termin koji se koristi za opisivanje bilo čega na vašem vozilu što promoviše vaše poslovanje, od nalepnica sa strane do kompletnog omota vozila.
Jedan od ciljeva svake kompanije je sticanje novih klijenata. To se obično postiže putem nekog oblika oglašavanja. Mnogi koji ovo čitaju bez sumnje su upoznati sa tradicionalnim oglašavanjem, a verovatno su im poznati i digitalni mediji. Međutim, promovisanje u javnosti pomoću ovih metoda može biti teško ako nemate veliki budžet.
Da li ste do sada čuli za reklame na vozilima? To je isplativ oblik oglašavanja koji može pomoći u uspostavljanju vašeg brenda na tržištu. Na ovom blogu ćemo pogledati efikasnost ovog medija i kako on može imati korisnu ulogu u vašoj celokupnoj marketinškoj kampanji.
Da biste maksimalno iskoristili svoju investiciju u brendiranju vozila, moraćete da prepoznate kako najbolje da predstavite svoju kompaniju kvalitetnom grafikom i kako da ne postanete lokalna smetnja.
Podrazumeva se da mnoga preduzeća koriste prednosti naših vozila i situacija u kojima putuju i koriste vozila kao reklamu. Jednostavnom vožnjom od i do mesta poslovanja, oglas za vozilo može da postigne 30.000 do 70.000 dnevnih utisaka. Razmislite o tome! Čak i ako na putu do posla ne čitate aktivno oglas oglašivača sa strane tog kamiona, izloženi ste mu, a negde u potiljku ste podsvesno prepoznali te informacije.
Reklame na vozilima vam omogućavaju da istaknete vašu kompaniju na točkovima. Stručno dizajnirani oblozi vozila mogu pomoći vašem preduzeću da izgradi sledbenike među kupcima koji redovno pregledaju reklamu vašeg brenda. Brendiranje vozila takođe pojačava svest o brendu i čini kupce svesnim vaših usluga. Brendiranje vozila može vas povezati sa vašim ciljnim tržištem i učiniti da klijenti kupuju od vas, jer su svesni vašeg imena i lokacije. Brendiranje vozila takođe stvara profesionalnu sliku za vaše poslovanje i gradi nivo poverenja među kupcima. Brendiranje vozila uspostavlja vaše poslovanje i brend u očima drugih. To pokazuje da je vaša kompanija profesionalna i spremna da odgovori na potrebe kupaca.
Prednosti brendiranja vozila
Neke od prednosti brendiranja vozila uključuju:
Studije pokazuju da oblozi od automobila dnevno stvaraju 30.000-70.000 utisaka. Bez obzira da li imate jedno vozilo ili nekoliko vozila u voznom parku, oglašavanjem na točkovima možete da dosegnete širu publiku umesto da kupujete reklamni pano.
Isplativo oglašavanje i brendiranje
Za razliku od radio oglasa ili bilborda koji zahtevaju redovne uplate da bi se održalo oglašavanje, brendiranje vozila omotom predstavlja jednokratni trošak za dizajn, proizvodnju i ugradnju vinilnog omota.
Omotaji vozila mogu se koristiti za dugoročnu reklamnu kampanju ili za promociju određenog događaja ili prodaje.
Konzistentnost brenda sa omotima flote i grafikama – Oblog flote uključuje iste elemente iz društvenih medija i drugih marketinških kanala i u skladu je sa vašom kampanjom brendiranja.
Brendiranje vozila je sjajan i isplativ način da svakodnevno ostavite ogroman uticaj na hiljade vaših potencijalnih kupaca. Iz tog razloga, kada dizajniramo grafiku za vozila, ne težimo samo poboljšanju izgleda automobila, kombija ili kamiona. Nastojimo da to vozilo koristimo kao medijski kanal koji može poslati jasnu poruku određenoj ciljnoj publici.
Nakon što smo sa klijentom razgovarali o ciljevima i brendu, počinjemo da razvijamo koncepte. Naši interni timovi za dizajn, proizvodnju i ugradnju rade zajedno kako bi osigurali da svi procesi teku nesmetano, bez obzira da li je projekat automobil sa jednom markom ili vozni park velike kompanije.
Brendiranje vozila može doći u obliku celog omotača vozila, polovičnog omotača ili grafike vozila. Tip brendiranja koji odaberete zavisi od marketinške strategije vaše kompanije, budžeta i vrste potencijalnih kupaca koje želite da dosegnete i naravno prirode vaše flote. Možemo vam pomoći u gotovo svemu: od dizajniranja zavoja kombija do izrade nalepnica za automobile i znakova na vozilu. Velike su šanse da smo nekome pomogli u sličnoj situaciji.
Vinilna folija u potpunosti pokriva vaše vozilo lepljivim specijalnim vinilom. Materijal za omotavanje proizveden je tako da mu omogućava da se savija i oblikuje prema zavojima i konturama vozila i ima izuzetno jak lepak koji dolazi sa 7-godišnjom garancijom.
Vinilni lepak dolazi u širokom spektru boja ili se može digitalno štampati. Nakon što ga digitalno odštampamo, laminiran je kako bi se zaštitio od struganja i bledenja zbog elemenata. Lakovi su vam u potpunosti zaštićeni, a materijal se nakon toga može ukloniti bez oštećenja boje.
Polovina se razlikuje od pune folije po tome što, kao što i samo ime govori, pokriva samo polovinu vozila. Dizajneri koriste boju vozila kako bi se stopili sa vrstom udara koji želite da napravite. Polovično umotavanje je dobro rešenje ako je budžet ograničen, jer je uticaj i dalje vrlo jak, a povraćaj ulaganja ponekad može biti bolji nego kod punog umotavanja.
U svetu u kojem marketing postaje ključni za postojanje kompanije, brendiranje vozila nudi vam trenutni marketinški alat van mreže koji može učiniti čuda. Omotavanje vozila stvara profesionalnu sliku za vaše poslovanje i autentičnost organizacije očima drugih. U današnje vreme profesionalni rad informiše javnost da je organizacija ozbiljna i spremna da odgovori na svoje potrebe.
Reklame na vozilima su rešenje za spoljnu signalizaciju koja postoji od pre 1970-ih, međutim, 1993. je došlo do velikog prodora u Silicijumskoj dolini.
SuperGraphics Inc, pionirska kompanija u digitalnom slikanju, omotala je ceo autobus novim proizvodom od vinilnog lepka koji je predstavila kompanija 3M. Coca-Cola-ini rivali Pepsi pretvorili su autobus u ogromnu reklamu Pepsi koja je stekla veliku popularnost.
Kao što možete da zamislite, u poređenju sa prosečnim gradskim autobusima, kupci su ovu inovaciju cenili mnogo više. Oglašivači su takođe brzo uskočili u ovu inovaciju.
Ubrzo nakon toga vlasnici teške mehanizacije počeli su da pokrivaju svoju flotu slikama u boji u kojima se nalaze informacije o uslugama i proizvodima koje je kompanija nudila.
Specijalizovani smo za brendiranje vozila i postali smo prvi izbor područja za grafiku voznog parka i obloge vozila. Godinama smo sarađivali sa velikim brojem lokalnih klijenata i izradili smo mnoge poznate dizajne flote koje danas prepoznajete.
Uz poverenje ovih kompanija, nastavljamo da održavamo njihov vozni park sa fokusom na kvalitetnu, isplativu grafičku proizvodnju vozila. Naš veliki tim omogućava kraće vreme isporuke što je prednost za bilo koji veliki transportni posao.
Ugostimo sve vrste vozila, od pametnih automobila do teretnih vozila;
Brendiranje transporta pruža vašim poslovnim vozilima sekundarnu namenu, stvarajući mobilnu reklamnu promociju zbog koje će vas, ako se pravilno uradi, primetiti!
Vozila su značajna investicija i neophodan alat za mnoga preduzeća, koristeći brendiranje transporta možete da nadoknadite ovu investiciju čineći da vaša vozila rade za vas na više načina od onih koji imaju danonoćnu marketinšku izloženost brendu.
Lepota vinilne grafike i omota vozila je u tome što kako se vaše poslovanje i imidž razvijaju, tako i imidž vašeg transportnog brenda može da se razvija zajedno sa vama. Oblozi se lako uklanjaju i menjaju ili uređuju kako bi se uvrstilo sve što vam je potrebno da biste došli do potencijalnih kupaca – to može biti samo promena broja telefona ili ako želite da koristite novu sliku sa strane vašeg kombija. Ovaj proces je brz i efikasan, što znači i kratak odmor za vaša vozila.
Naš tim stručnjaka bavio se svim tipovima vozila. Naše iskustvo omogućava nam da vas savetujemo o tome koji su materijali najbolji za reklame na vozilima,svaku pojedinačnu primenu, kvalitetno i dugovečno održavanje, ispred svega što radimo. Radimo sa svim vrstama vinila; bilo da je to standardna boja, tekstura ili efekat poput drvnih zrna ili potpuno prilagođeni dizajn za sebe ili vaše preduzeće.
Naša rešenja za bojanje vozila su dokazana kada je reč o tome da vaše preduzeće bude zapaženo. Nudimo ekonomična marketinška rešenja, a naš iskusni dizajnerski tim stručnjaci su za maksimalizovanje uticaja grafike vašeg vozila, delimičnog ili potpunog omota.
Ponosimo se kvalitetom i pažnjom prema detaljima i stvorili smo veliku reputaciju kreativne, pouzdane, kompanije koja završava posao. Ovde nudimo čitav paket od dizajna do realizacije, što znači da zaista nema boljeg mesta za markiranje vašeg vozila.
Ugrađujući najnoviju tehnologiju štampe i proizvodnje u industriji, te iskustvo i detaljno znanje o brendiranju i marketingu, najbolje smo opremljeni za stvaranje vrhunske grafike koja je savršeno prilagođena vašim zahtevima.
Za više informacija kontaktirajte nas danas, voleli bismo da čujemo vaše mišljenje!
Reklame na vozilima spadaju pod kišobran spoljnih medija. Ostali primeri za to su bilbordi i oglasi za autobuse. Spoljni mediji su jedan od najefikasnijih tamošnjih kanala zbog velike količine izloženosti.
To znači da dnevno ostvarujete hiljade utisaka, samo iz jednog automobila.
Na ambalažu automobila treba da gledate više kao na investiciju, a ne kao na trošak. Službeni automobil sam po sebi smanjuje vrednost od dana kupovine. Postavljanjem reklama na nju nadoknađujete početni trošak generišući posao (a time i prihod).
Samo razmislite koliko plaćate za druge vrste medija (na primer, novine). Brendiranje automobila ima samo jedan predujam. Nakon toga nastavlja da radi za vas tokom celog životnog veka vozila. To ga čini isplativim tokom dužeg vremenskog perioda.
Ne morate čak ni da kupujete automobil da biste uživali u prednostima brendiranja automobila. Nešto poput malog magnetnog znaka pomoći će vašem poslovanju da raste.
Oznake vozila su sjajne, jer se nikada ne isključuju. Kamo god krenuli, promovisaćete svoju marku. Čak i kada je vaše vozilo parkirano, ono će i dalje biti vidljivo javnosti.
Budući da natpisi na vozilima prikupljaju tako veliku količinu utisaka, povećavate šanse za konvertovanje ljudi u vaš brend.
Odavno je utvrđeno da ljudi više vole da se udružuju sa kompanijama koje su im poznate. Što više vide vaše brendiranje i postanu svesni onoga što nudite, veća je verovatnoća da će se obratiti vama kada zatraže vaš proizvod ili uslugu.
Nadamo se da vam je ovaj blog pomogao da razumete više o brendiranju vozila. To je nešto u čemu je naš tim veoma strastven.
Nije lako voditi sopstveni posao. Jedan od skupljih i dugotrajnijih zadataka je brendiranje. Da biste zaista predstavili svoje proizvode i usluge i izgradili prepoznatljivost brenda, često morate da platite visoke stope oglasnoj agenciji i uložite u plan koji podrazumeva isplatu dolara za oglase na mnogim različitim mestima. Međutim, sve ovo možete zaobići zavojima za poslovna vozila.
Mnoge kompanije prepoznaju snagu ove opcije bez muke kao efikasan način za izgradnju svog brenda.
Ovo upotrebu vašeg službenog automobila kao bilborda čini idealnim izborom. U nastavku ćemo detaljnije opisati kako su vinil grafike za vaše vozilo savršena investicija za izgradnju identiteta brenda.
- Uticati na unosno ograničenje tržišta
Kada su u pitanju cene bilborda, vreme i plasman, postoje troškovi i moguća ograničenja. Toga se možete osloboditi tako što ćete od automobila napraviti pokretni bilbord. Pored toga, možete efikasnije doći do ciljne publike. Ovi ljudi su uglavnom zaposleni, srednjih su godina, imaju veća primanja i imaju decu. Ovo je profitabilno tržište za pristup! - Povećajte svest
Samo u proteklih nedelju dana 98 odsto Srba bilo je u vozilu. Brendiranje vozila primećuje oko 95 posto tih ljudi. A kada vide proizvod sa strane kamiona, kombija ili prikolice, mnogi ljudi misle da kamion isporučuje proizvod. Oni takođe mogu da poveruju da njihove komšije koriste vaš proizvod i počinju da razvijaju poverenje u vaš brend. - Dodatno povećajte dobit oglašavanja pomoću omota za poslovna vozila
Dobijete možda jedan dan ili, ako imate sreće, nekoliko dana oglašavanja kada postavite oglas u novine. Pored toga, kod televizije je za predstavnike oglasa teško da garantuju da će se vaši oglasi videti. Takođe morate da brinete o tome kada će se emitovati, posebno ako niste platili premiju za prvobitno pozicioniranje. Međutim, poslovnim umotavanjem dobijate izloženost brenda 24 sata dnevno, sedam dana u nedelji. - Stvaranje pozitivnih asocijacija uz reklame na vozilima
Utvrđeno je da tri od svake četiri osobe imaju pozitivno mišljenje o preduzećima kojima su bili izloženi putem oglašavanja vozila. Pored toga, kada se koristi ovaj oblik brendiranja, većina ljudi oseća da je kompanija uspešnija i utemeljenija. - Češće dosegnite više ljudi
Moguće je postići do 70.000 vizuelnih utisaka dnevno za svako umotano vozilo u floti. Ovaj broj se povećava što više putujete. Pored toga, 35 posto ljudi koji vide ove omote pažljivo gledaju na brend i oglašavanje. I, 29 odsto gledalaca kaže da je ovakva vrsta marketinga uticala na njihove odluke o kupovini.
Grafika vozila može mnogo da pomogne kada je reč o povećanju svesti o brendu i pomaganju preduzeću da se probije na tržištu. Kvalitetna grafika pruža jedinstvenu marketinšku priliku preduzećima. To je jedan od najefikasnijih načina da se preduzeća promovišu bez potrebe da troše previše novca.
Osim što je visoko efikasna i ekonomična, grafika vozila nudi i mnoge druge prednosti za preduzeća. Lepo dizajnirana grafika ima sposobnost da privuče pažnju ljudi. Ona olakšava preduzećima da na zanimljiv način prenesu poruku. Uključivanjem naziva kompanije i logotipa u grafiku vozila, preduzeće može postići sve ciljeve brendiranja.