Mi imamo odgovor!
Svetleće reklame su tu da upotpune vaš brend, istaknu ga i povežu vašu publiku sa vama.
Zašto baš ova vrsta reklama podiže imidž?
Sigurno već znate da je drugačija reklama najbolja vrsta reklame. Izrada svetlećih reklama će vam pomoći da se istaknete u moru drugih promocija i kampanja, i uz sve to promovisaće vaš brend u skladu sa vašim zamislima.
Svetleće reklame predstavljaju jedan od najefektnijih vidova spoljašnjeg i unutrašnjeg reklamiranja jer su daleko uočljivije od klasičnih reklamnih panoa. Osim što skreću pažnju prolaznika na vašu lokaciju savremene reklame takođe ističu vizuelni identitet i status Vaše kompanije.
Prvi susret potencijalnih kupaca sa Vašim poslovnim prostorom su njegov izlog i reklama. Oni su Vaš prvi prodavac na ulici koji se obraća prolaznicima, govori im ko ste i šta možete da im ponudite. Ulaganje u ovu vrstu reklama predstavlja investiciju sa najboljim povratom, to je prodavac koji za Vas radi 24h dnevno, 365 dana u godini.
Dobro dizajnirana reklama koja prati boje Vašeg poslovnog identiteta, sa logotipom na sebi učiniće da se kod postojećih i potencijalnih klijenata širi svest o Vašem poslovanju.
Ispucana folija, trepćuće neonke, neispravna pojedinačna slova ili kompletna reklama odaju utisak loših poslovnih navika, a mogu čak i odvratiti potencijalne kupce.
NS Reklamdžija izrađuje svetleće reklame primenom širokog spektra različitih tehnologija i materijala. Dizajn naših reklama prilagođen je Vašim željama i specifičnim prostornim dimenzijama.
Izbor reklame pre svega zavisi od toga da li se postavlja u unutrašnjem ili spoljašnjem prostoru. Kod unutrašnjeg oglašavanja moguća je primena svih vrsta reklama, dok se backlight tekstil ne može koristiti za spoljašnje oglašavanje.
Pozicija i visina na kojoj će reklama biti postavljena, okruženje u kojem će se nalaziti, veličina prostora na koju se postavlja, udaljenost sa koje će je prolaznici posmatrati, brzina prolaska vozila, vidljivost pozicije iz različitih pravaca, poruka koju želite da pošaljete, veličina i cena svetleće reklame koju ste u mogućnosti da priuštite utiču na njen izbor.
Dizajn znaka i mesto na kome je postavljen utiču na karakter sredine. Oglašavanje koje je dobro dizajnirano, odgovarajućih razmera i odgovarajuće lokacije mogu dodati interesovanje, karakter i vitalnost izgrađenog okruženja. Loše dizajnirane ili postavljene reklame ili previše znakova na jednoj lokaciji može pogoršati pejzaže i ruralne krajeve okruženja i umanjuju značaj baštine.
Svetleće reklame odnose se na bilo koji osvetljeni znak veštačkim izvorom. Znakovi koji su svetliji od kriterijuma osvetljenosti navedeni u nastavku mogu imati potencijal da zaslepe ili odvrate pažnju vozača. Ovo pitanje se može pogoršati u određenim oblastima gde je potreban visok nivo koncentracije (npr. prometne raskrsnice i pešački prelazi) i u udaljenim oblastima gde je nivo ambijentalne svetlosti minimalan.
Odlučili smo se da vam predstavimo jednu vrstu svetlećih reklama, a to su – svetleći displeji.
Bilo jednostrani ili dvostrani displej, ovi svetleći displeji su proizvedeni da traju i dizajnirani su tako da povećaju prodaju.
Ovaj sistem je idealan, jer je svetleći displej izuzetno prenosivo, osvetljeno rešenje znaka koje će vam pomoći da osvetlite svoju marku gde god da se nalazite.
Ovaj visokokvalitetni sistem koristi se za maksimalan uticaj vašeg brenda.
Poslednjih godina, LED displeji su se brzo razvili, uglavnom zbog svojih mnogih prednosti
poput: velike osvetljenosti, niskog napona, male potrošnje energije, jednostavne instalacije u
velikim razmerama, dugog životnog veka, otpornosti na udarce i stabilnih performansi.
Idealan za upotrebu na izložbama, sajmovima, maloprodajnim okruženjima, tržnim centrima i za još mnogo toga, svetleći displej ima sklop bez alata, što ga čini brzim i lakim za podešavanje.
Postoji izbor jednostrane ili obostrane grafike, a dostupna su dva tipa: jednostrani i dvostrani.
Izrada svetlećih reklama je tu da upotpuni vaš brend.
Najčešće se postavljaju kada su lokali u pitanju i na lokacijama koje predstavljaju širu ulicu ili trg, jer su tako najbolje izložene oku posmatrača. Jednostrani displeji poželjni su kada je cilj istaći firmu ili neku uslugu široj publici, ali takođe mogu poslužiti kao i “usmerivači” prilikom kretanja unutar nekog objekta ili kao obeleživači samog ulaza u objekat.
Ukoliko vaš brend, recimo, predstavlja teretanu, idealan način za postizanje poverenja posetilaca je da izaberete jednostrani displej koji će pomoći posetiocima da vas lakše pronađu.
Iznad cenovnog ranga jednostranog displeja postoji i okrugli displej kao sto smo uradili za Univerzal kompaniju:
Postoji više tipova jednostranih displeja koje možete iskoristiti u promotivne svrhe svog biznisa, zato je najbolje da nas pozovete za više informacija i posavetujete se sa nama koji tip reklame bi najpreciznije doprineo razvoju vašeg poslovanja.
Kontaktirajte nas putem dole navedenog broja telefona ili nam pišite putem mejla. Odgovorićemo u najkraćem mogućem roku sa posebno prilagođenim odgovorom na sva vaša pitanja i nedoumice.
Dvostrani displeji su reklame koje su najbolji orijentiri prolaznika i nešto na šta ljudi često obraćaju pažnju.
Takođe, predstavljaju najbolje rešenje ako želite da se vaša reklama vidi sa obe strane podjednako.
Najidealnija pozicija za postavljanje ove vrste displej reklame jesu jednosmerne ili uske ulice gde ova vrsta reklame postaje prava „hvataljka“ za nove klijente.
72% gledalaca reklama za spoljnu upotrebu često ili ponekad kupuje na putu kući s posla. Svetleći displeji su dodatna prilika da istaknete usluge preduzeća, pogotovo ukoliko je vaš objekat u pasažu.
Ne samo da izrađujemo divne svetleće reklame, već i stvaramo željeni dizajn reklame u bilo kom obliku i boji.
NS reklamdžija je tim stručnih ljudi koji se specijalizovao za izradu prilagođenih svetlećih reklama, koristeći najnoviju tehnologiju.
Cilj nam je da pravimo reklame odličnog kvaliteta koje odskaču od drugih.
Informišite se detaljnije o našim radovima i putem društvenih mreža.
Da li želite da se dodatno istaknete uz reklamu koja u isto vreme pruža i pravu komunikaciju sa klijentima.
Možda obraćate posebnu pažnju na znakove lokacija? Tako će svi znati koja ste postignuća ostvarili na određenoj adresi. Idealno za građevinske kompanije, prodavce kuhinja, kupatila itd. ali i za agente za promet nekretninama.
Komunikaciona strategija kompanije pomaže u podizanju svesti o brendu i povećanju njegove popularnosti. Zasnovan je na nekoliko elemenata, a to su imidž brenda, ciljni kupci i kratkoročni i dugoročni marketinški plan. Brendiranje se odnosi na to kako bi vas kupci trebali videti. Na primer, Apple se bavi elegancijom i kvalitetom. Čak i ako gigant visoke tehnologije nudi sve skuplje proizvode, mi volimo da nas povezuju sa ovom luksuznom slikom savršenog dizajna i istančane estetike. Komercijalni znak mora odražavati imidž vašeg brenda. Izaberite boje i svetlosne efekte, već imajući u vidu uticaj koji želite da imate na vaše kupce. Da biste proširili svoje estetske mogućnosti, odlučite se za LED znakove koji nude širok spektar efekata koje nećete naći na neonskom znaku. Zatim napravite znak prodavnice koji je veran vašoj komunikacionoj strategiji, medij koji će omogućiti kupcima da vas lako prepoznaju preko neospornih znakova koji karakterišu vaše poslovanje!
Briga za personalizaciju podstiče maštu. Za razliku od standardnih znakova, personalizovani obrazac odražava vaše ideje. Imate slobodu izbora boja i vizuelnih efekata u skladu sa vizijom koju imate i želite da prenesete za svoj brend. Sve dok ostanete u skladu sa celokupnim imidžom svog poslovanja. Svetleće reklame možete da personalizujete poput nekih vaših znakova koji vam omogućavaju da se razlikujete od konkurencije. Nikada nećete biti druga marka konfekcije, dodataka ili nameštaja, postaćete poseban univerzum kojem ćemo po svaku cenu želeti da se pridružimo. Ovo je cela poenta personalizacije: privlačenje kupaca koji dele iste ideale kao i vi. U društvu prekomerne potrošnje, gde su sva područja zasićena, bolje je okupiti malu zajednicu oko svog brenda, ali lojalnu zajednicu koja se drži vaše vizije i nikada je neće pustiti!
Vaše preduzeće može doneti razliku, ne izborom boja, već njihovom kombinacijom. Niko ne traži da izmislite nove boje. Kreativna kombinacija dovoljna je da ostavi utisak. Ako želite da imate značajan uticaj na svom polju, iskoračite iz uobičajenog! Možete se kladiti na humor ili čak provokaciju. Humor se može transkribovati smešnim slikama, neočekivanom povezanošću ili neusklađenošću između vaših proizvoda i načina na koji ih predstavljate. Za provokaciju je potrebno pokazati delikatnost. Jedan efekat ili jedan previše nagoveštaja mogu vam naštetiti, a ne povećati reputaciju vašeg brenda. Zatim koristite neobičnu temu ili lik s kojim želite da vas povežu. Naša kompanija može vam takođe savetovati kako da uspostavite svoju ideju. Ponekad bi određenim ekstravagancijama koristilo njihovo drugačije prilagođavanje.
Danas su digitalni i animirani znakovi u porastu. Ali čak i pre nego što su stigli ovi oglasi, posteri sa pozadinskim osvetljenjem već su blistali u noći. A da ne spominjem natpise prodavnica i njihove izloge! Čini se da ovo svetlosno zagađenje ne usporava. Što se tiče potrošnje energije, i najmanja ploča sa pozadinskim osvetljenjem uzima svoj danak. Ali, indirektnije, svetlosno zagađenje takođe remeti floru i faunu i ugrožava čitave ekosisteme, posebno kada se dodaje svetlosti sa ulične rasvete i puteva. Dan usred noći, očigledno, ovo ima dovoljno za destabilizaciju čitavog okruženja. Konačno, mnogi žale zbog njegovog vizuelnog zagađenja: nikada vas nije nerviralo neblagovremeno oglašavanje koje kvari predivan pejzaž ili prelepu zgradu?
Spoljno i osvetljeno oglašavanje je regulisano zakonom o životnoj sredini i preduzimaju se mere kako bi se ograničio njegov uticaj. Prvo, osvetljeno oglašavanje je zabranjeno u malim gradovima. Izrada svetlećih reklama uvek mora poštovati standarde osvetljenosti, površinu, a posebno efikasnost korišćenih izvora svetlosti. Trepćući znakovi su zabranjeni, osim u apotekama i hitnim službama. Da bi se izbegla degradacija urbanih prostora, zabranjeno je na istorijskim zgradama, na prirodnim i lokalitetima sa spiska, a gradonačelnici mogu zabraniti svoje prisustvo na zgradama koje se smatraju estetskim, živopisnim.
Primarni cilj svakog posla je privući pažnju potencijalnih klijenata. Ali kako to možete učiniti? Odgovor je očigledan – najlakši način da privučete svoju ciljnu publiku je da je osvojite upadljivim, privlačnim promotivnim materijalima. To su svakako osvetljeni znakovi poput neonskih reklama, reklamnih svetlosnih panoa, znakova na izlozima i osvetljenih uličnih znakova. Takvi proizvodi za oglašavanje otežaće vašem poslu da ostane neprimećen, pa ćete se uskoro suočiti sa masom novih kupaca.
Svetleći znakovi svakako su svestrani promotivni alat, koji se pokazuje vrlo efikasnim pri oglašavanju različitih vrsta ponuda. Vizuelni tipovi promocije generalno dobro funkcionišu, posebno kada blistaju. Osvetljene table za osvetljenje zapravo su nadogradnja od redovnih reklamnih natpisa – element svetlosti je samo dobrodošao dodatak koji ih čini istaknutijima. Bilo koji osvetljeni element podići će vašu promotivnu kampanju na viši nivo.
Što se tiče vizuelne promocije, izrada svetlećih reklama je vaša najbolja opcija. Neće, međutim, svi osvetljeni reklamni znakovi biti podjednako efikasni. Opet, sve zavisi od kvaliteta. Profesionalno dizajnirana gromobranska ploča neće biti stvorena samo s ciljem privlačenja pažnje, već će kombinovati precizan dizajn sa vašim individualnim željama. Na taj način ćete proizvod favorizovati vi, kao i vaši potencijalni klijenti.
Da bismo najbolje prilagodili reklamu vašim potrebama i zahtevima, prilagodićemo proizvod prema vašem uvidu. Možda će vam trebati natpis za oglašavanje u zatvorenom ili na otvorenom, koji se razlikuju i po veličini i po materijalu. Natpisi za reklamiranje na otvorenom, kao što su izlozi prodavnica, moraju biti trajniji da bi podneli različite uticaje okoline. Faktor koji treba uzeti u obzir je i vrsta osvetljenog znaka. Neonske reklame su veoma popularne i poznate su po snažnom efektu, dugom životnom veku i relativno jeftinoj ceni. Još jedan popularan tip je znak sa pozadinskim osvetljenjem, koji je osvetljen samo sa zadnje strane. Ova jedinstvena karakteristika znakova sa pozadinskim osvetljenjem garantuje izvanredan, jedinstven proizvod koji će impresionirati sve radoznale prolaznike.
Osvetljenost je karakteristika znaka, zavisna od položaja posmatrača, ali nezavisno od okolnih uslova. Svetleće reklame su pravo rešenje za vas. Generalno, lice sa znakom nije jednolično a osvetljenost će varirati u zavisnosti od toga. Osvetljenost će takođe varirati u zavisnosti od smera gledanja, što je maksimum za direktno frontalno posmatranje. Visoko difuzna plastika materijala koji se obično koriste u znakovima rezultuju osvetljenjem koja ostaje blizu maksimuma preko prilično širokog opsega uglova gledanja, strmo padajući za vrlo koso gledanje.
Osvetljeno oglašavanje je vremenom postalo sve energetski efikasnije. Pored toga, svaka nova vrsta osvetljivača takođe modifikuje dizajn osvetljenih znakova i slova. Na primer, fluorescentne cevi dominirale su osvetljenim reklamama pre samo nekoliko godina. Oni su bili montirani u svetlosne kutije iza površine da bi se osvetlili – ili su oblikovani i umetnuti u udubljenje mlevenih ili lepljenih slova od plastike.
LED diode emituju jak reflektor. To lako može dovesti do neželjenih razlika u osvetljenosti, koje se nazivaju i žarišta. Oglašavački sistemi koji se upravljaju LED-om zahtevaju vrlo dobar materijal za rasipanje svetlosti kako bi se obezbedilo da reklamne poruke budu i vizuelno impresivne. Upotreba LED-a dovela je do većih zahteva za osvetljenim reklamnim materijalima. Samo prava kombinacija osvetljujućeg i okolnog materijala dovodi do efikasnih osvetljenih sistema za oglašavanje sa minimalnim troškovima energije.
Tu smo za vas
Naši osvetljeni proizvodi nisu samo vrlo efikasan način promocije, već služe i u druge svrhe. Popularni su kod onih kojima je potreban dovoljan način informisanja i usmeravanja. Oni mogu preneti važne činjenice ili pojednostaviti potragu za određenim informacijama uz određena uputstva. Na kraju, ali ne najmanje važno, oni su takođe lepi kao i primetni dekorativni elementi koji ulepšavaju svaki prostor. Pišite nam i mi ćemo se naći tu za vas da vas posavetujemo, preporučimo i pronađemo pravo rešenje svetleće reklame za vas.