Reklame na automobilima : Šta raditi i šta ne?

Reklame na automobilima , maksimalno možete iskoristiti kao marketing investiciju, ako prepoznate kako najbolje da predstavite svoju kompaniju. Kako da ne postanete lokalna smetnja?
Predstavite svoju kompaniju kvalitetnom grafikom reklame na automobilma namenjenim za prevoz preduzeća i pažljivo osmišljenim dizajnom.
U proseku, godišnje provedemo više od 17 hiljada minuti u vožnji.
Oko 86% nas, vozi se na posao ili putuje na neki način vozilom.
Jasni statistički podaci govore šta sve ovo na kraju znači, a to je da prokleto puno vremena provodimo u vozilima i oko njih.
Podrazumeva se da mnoga preduzeća koriste prednosti gustog saobraćaja i da vide vozila kao aktivne reklame na automobilima sa kojima mogu da imaju interakciju.
Možda zato što su benefiti reklame na automobilima veoma transparentne.
Jednostavno vožnjom do i od poslovnog mesta, tekst za reklame na automobilima može da postigne 30.000 do 70.000 dnevnih utisaka.

Razmislite o tome!
Čak i ako na putu do posla ne čitate aktivno oglas oglašivača sa strane kamiona, izloženi ste mu, a negde u zadnjem mozgu ste prihvatili te informacije.
Ako vas ova statistika ne uverava u snagu omota vozila i grafike, razmotrite činjenicu da su reklame na automobilima ujedno i najjeftinija spoljna reklama.
Sada, pre nego što odlučite da službeno vozilo firme, obložite autografikom, uzmite u obzir ove mogućnosti reklame na automobilima.

1. Reklame na automobilima : Neka budu jednostavne

Ne preopterećujte svoje vozilo grafikom ili informacijama.
Dobro razmislite i probajte da zamislite koje su najvažnije informacije vašeg poslovanja.
Autografika službenog auta treba da sadrži vaše kontakt informacije, ime vašeg preduzeća i osnove onoga što radite. To ne znači da možete da navedete svaku pojedinu uslugu koju nudite preko cele reklame na automobilima firme,
Manje je više u ovom slučaju.
Kada predstavljate potencijalnim kupcima vaše usluge, vodite računa da i uživo, ne samo putem reklame, birate koje ćete istaći.

Izbor frustritra
Kada istaknete sve usluge i proizvode kompanije, od svog izbora potencijalni kupac bira da ne izabere ništa od ponuđenog.
Najčešće zbog tog velikog izbora, prolaznik nije mogao da uvidi benefite nijedne od ponuđenih usluga.
Takođe preterani izbor, zamagljuje sliku vašeg poslovanja. Ljudi nakon čitanja svih raspoložiih mogućnosti, imaju poteškoće da shvate čime se bavite.
Ono što ne može da se shvati ne može ni da se zapamti
Imajte na umu da brendirate svoje vozilo, a ne nepokretni predmet (čak i ako markirate nepokretni predmet, nemojte to činiti!)
Publika ima samo nekoliko sekundi da svari informacije.
Budite jasni i koncizni. Obavezno napravite ili naručite dizajn autografike koji je u skladu sa vašim dizajnom brendiranja (tj. Koristite iste logotipe, boje, fontove itd. kao na profilima na društvenim mrežama)
Ovo će gledaocima pomoći da prepoznaju vaš brend i zapamte čime se vaša kompanija bavi.

2. ČITLJIV FOND ZA LAKO VIDLJIVE REKLAME NA AUTOMOBILIMA

Nemojte koristiti previše cvetni font. Upotrebite font koji se lako čita sa velike udaljenosti.
Kada sarađujete sa marketinškom kompanijom za reklame na otvorenom, obavezno odaberite font koji se lako čita izdaleka.
Iako bi sami stručnjaci te kompanije trebali da insistiraju na tome, najčeće ćete se morati izboriti sami za sebe.

Setite se, koliko god dobro izgledao natpis vašeg brenda, imajte na umu da on ničemu ne vredi ukoliko nije vidljiv ciljnoj grupi i potencijalnim kupcima.

Iako je vaša prva sklonost odabir jedinstvenog Comicsans fonta, potencijalnim kupcima će biti mnogo lakše da čitaju tradicionalniji font, recimo Helvetica
U redu je da ono čime se bavite želite da bude i transparentno, ali nije najbolji slučaj ako reč koja to opisuje je komplikovana, teško čitljiva i zbunjuje prolaznika.

Najbolje je da ukoliko vaša kompanija nosi komplikovano ime, istaknete deo imena koji je razumljiv i koji želite da brendirate.

Ove poteškoće možete zaobići i biranjem posebnog slogana koji je pamtljiv, dok bi kao znak kompanije dovoljan bilo da naviknete prolaznike na logo vaše kompanije.

Još jedna stvar koju treba imati na umu je QR kod.
Postavljanjem koda na vozilo možete da stvorite interaktivnu reklamu, ali i tako treba da naznačite da ne skeniraju kod u vožnji.

3. NE ZABORAVITE SVE TRI DIMENZIJE REKLAME NA AUTOMOBILIMA

Ne koristite autografiku samo na bokvima vozila i ne zaboravite da je vaše vozilo trodimenzionalni objekat.
Izuzetne optičke iluzije možete da stvorite odabirom prave autografike, što čini reklame na automobilima pamtljivih kod prolaznika.
Vaše vozilo se može uočiti od napred, nazad i bočno. .
Uverite se da se ključne informacije, poput vašeg broja telefona i sajta, lako mogu pročitati sa bočnih i zadnjih strana vašeg vozila.
Imajte na umu da nisu sva vozila jednaka.
Kada dizajnirate svoj omot ili manje grafike, budite sigurni da ga dizajnirate za vozilo na kojem planirate oglašavanje.
Određeni aspekti vozila, recimo branici, određeni prozori ili šine, možda neće biti moguće pokriti.
Obavezno razgovarajte sa svojim reklamnim timom i o mogućim dozvolama i zabranama.

4. KORISTITE PROFESIONALNU FOTOGRAFIJU KOD REKLAME NA AUTOMOBILIMA

Fotografije koje se koriste za reklame na automobilima moraju da budu znatno uvećane kako bi se lako uočile. Zato koristite usluge profesionalne fotografije.
Nejasna slika, lošeg kvaliteta na službenom autu izgleda neprofesionalno i ne govori dobro o firmi.
Na ovaj način postižete kontraefekat reklame, jer ne odražava kvalitet posla koji radite.
Koliko god dobro radili svoj posao, loša reklama će vas prikazivati kao amatera

5. REKLAME NA AUTOMOBILIMA KAO PRILIKA DA POŠALJETE PRAVU PORUKU

Ako vam bilo šta primenite od ovog bloga, to treba da bude ovaj savet:

Nemojte zbunjivati svoje kupce.

Kada je reč o brendiranju vašeg vozila, bilo punim omotom ili jednostavnom vinilnom nalepnicom, treba da napravite dizajn koji odgovara vašem poslu.
Na primer, komercijalnoj građevinskoj kompaniji mogu biti potrebni samo logotip, adresa veb lokacije i broj telefona. To ne znači nužno da vaš dizajn mora biti „dosadan“.

Dodavanje haube u boji ili prevelike grafike odličan je način da razlikujete svoje poslovanje, ostanete profesionalni i ne budete previše konzervativni.

Na kraju se svodi na poruku koju pokušavate da prenesete i kome želite da je pošaljete.
Ako ste na komercijalnim sajtovima za posao, onda želite da budete konzervativni i bez ležernosti, pravi profersionalac, a ne neki napadni početnik.
Sa druge strane, ako radite u komšiluku, želite da promovišete prijateljsku maskotu koja je pristupačna i zabavna. Slika koju ljudi odmah osećaju prijatno kad je u njihovom susedstvu oko dece.

6. NE BUDITE DOSADNI, POKAŽITE STAV

Kao što smo ranije pomenuli, profesionalnost ne znači automatski i dosadan dizajn.
Ovde dizajner može da uđe i pomogne vam da razmišljate izvan okvira.
Uspešne reklame na automobilima su nešto što izaziva interesovanje ljudi, ali ih ne izbacuje sa puta.
Vedro, razigrano i živopisno brendiranje vozila jednostavno ne bi poslalo pravu poruku. Pa opet, imati obične reklame na automobilima, ne bi bilo baš uzbudljivo.
Takođe, uključite iste elemente reklamiranja koje već koristite na društvenim mrežama.
Uzmimo za primer jedan od naših radova.
Ova velika grafika učinila je da se Wood-Mizer izdvoji iz mnoštva i sjajan je način da se prikaže čime se bavi vaša kompanija.
Obzirom da je u pitanju proizvodnja testera i drugih alata sa sečivima, drago nam je što je baš ovo bila naša konačna ideja.

Kao što se vidi, optička iluzija je napravljena u svrhu da privuče poglede potencijalnih klijenata i da zainteresuje za brend.

Kreativan način da se profesija brenda učini prepoznatljivom.
Bez obzira da li su važne ili ne, kao na primeru sa slike dobro je kada prikažete ključne informacije koje podstiču prolaznike na akciju. Kao i na primeru sa slike dovoljni su broj telefona, sajt i ime kompanije.

Na kraju, imajte na umu da vodite reklamu svog preduzeća.

Vozite dobro, održavajte je čistom i ponosite se svojim dizajnom.
Vaše vozilo je odraz vašeg poslovanja – kako ćete voziti i održavati ga, uticaće na to kako potencijalni kupci gledaju na vašu kompaniju.
Sada iskoristite dirljive poruke vaše kompanije i oglašavajte se na pravi način!
Ako čitate ovaj članak, možda se pitate hoće li angažovanje agencije za dizajn brendiranja pomoći vašem poslu.
Pogledajte naše marketinške kampanje da biste stekli ideju o tome kako vam možemo pomoći.

Možemo vam pomoći da izvršite svaku stavku o kojoj se govori u ovom blogu.

Ako ste zainteresovani za formiranje zajedničkog rešenja, pozovite 063 8012528 ili nam pošaljite e-mail kako bismo mogli u okviru besplatnih konsultacija da razgovaramo o tome kako bi to izgledalo